Web Sitemize Hoşgeldiniz

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Yengemi Kelepçeleyip siktim



Merhaba ben derya 24 yaşındayım. seks yapmayı çok sevdiğim için bir gün randevu evine başvurdum, sahibi erkek olduğu için ilk beni denemek istedi gittiğimde beni bir odaya aldı. ve soydu kendi de soyundu beni yatağa yatırıp g*ğüslerimi emmeye uçlarını ısırmaya başladı.

Gittikçe aşağılara iniyordu ve en sonunda amıma geldi dilini sokup çıkarıyor bu benim çok hoşuma gidiyordu. hemen geliyorum diye seslendi ve içerden kelepçe getirdi.

NE KADAR DAYANACAĞIMI ÖLÇME İSTİYORDU.

Beni yatağa kelepçeledi ve anahtarı da masanın üzerine bıraktı. tekrar üstüme yatarak penisini benim amıma yavaş yavaş sokuyordu. bende çok az inliyodum. biraz fazla uzun penisini içeri tam sokunca ağrım zevke dönüştü. sokarken dudaklarıma baskı yaparak bağırmamı engelliyordu. 15 dakika böyle geçtikten sonra kelepçelerimi çıkardı ve beni domalttı. Bu sefer de arka tarafımdan yavaş yavaş girdiriyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder