Web Sitemize Hoşgeldiniz

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Arkadaşım buket

Merhaba arkadaslar Adana`da yaşayan oldukça yakiskli ela gözlü siyah saçlı 1.80 boylarinda oldukca yakışıklı bir erkeğim basımdan gecen bire bir olayı paylaşmak istedim...ben bir mağazada müdür yardımcısıyim sektörüm erkek ve bayan giyim.. Uzatmadan hikayeme geçeceğim :))) şimdi mağazamda yaşanan kısaca su is arkadasım buket 20 yasında uzun saçlı siyah gözlü harika bacaklara ve kalçaya sahip bir bayandir ben bu kizi ne zaman süzsem icim icimi yiyor çılgına donüyorum defalRca guzel kızla yattım ama bu başka tat hissettiriyordu izleyince çıldırıyordum bir gun sabah mağazayı actım içeri girdik ışıkları açmadan berber geçtik daha sonra ışıkları acarmisin buket dedim tam içeri girdi bende arkasından gittim o sıra karanlık oldugundan dolayı pek görememiştim ama ona dokumakta kararliydim kısa bir etek giymişti ve beyaz bir bdy resmen görünce çıldırdım neyse bu ışığı acmaya giderken bende geçtim tam o sıra basım donuyormuş gibi yaptım kalçasına doğru yığıldım yiğit bey ne oldu dedi bende yok birsey . beni kaldır dedim tam kaldırırken göğsüne dokundum ses etmedi cok sert gohsleri vardı delirdim resmen daha sonra ışığı Açıp su verdi bilmiyor garibim icim onun için yanıyordu neyse bir kac gun sonra hafta sonu olacaktı yaklaştım bu hafta napacagim bilmiyorum canımda sıkılıyor yanlıZ dilasmaktan dedim oda valla benim isim olmasaydı seninle takılırdik dedi bende ask olsun sana aynı şey sende olsa ben durmaz gelirdim eşlik ederdim dedim oda tamam arkadasımı ekersem soz dedi bende ek ek dedim güldüm ;) o sıra git telefon ac dedim isin çıktı hafta sonu diye aradı söyledi hersey tam istediğim gibi gidiyordu ;) neyse daha sonra bukete seni Mersin`e denize götüreceğim dedim cok sevindi insallh annemler sorun çıkartmaz dedi güldü ;) ve nihayet o gun geldi arabama binip aldım buketimi yaklSik 50 dakika sürdü yolculugumuz pansyon tutup sadece bir oda banyo tuvalet pansyondA KALACAKTİK sadece bir gun geçtim odaya dedimki benden çekinme arkadaşız rahat ol güven bana dedim oda güvenmesem gelmezdim dedi ve bende tamM o zaman bı duş alım geliyorum deyip dusa girdim daha sonra kapıyı aralayip k bakma buketcim surdan baksirimi verirmişim unutmusum dedim oda güldü birsey olmaz dedi ;) O sırada giyip baxsirla çıktım sonra dedimki super rahatladım sende gir bı duş al dedim oda öylemi yapsam deyip güldü neyse tamM dedi gecti bende disardayim dedim ama çıkmamıştım.pencereden ona bakıyordum hafifçe saga sola baktı ve üstünü soyunmay bAsladi vujudunu görünce çıldırdım tertemiz harikkAa yAA sutyenini çıkarttı şortunu cikRtti ve dusa girdi ve sırada diğer yerlerini izlemek kalmıştı geçtim. Odaya banyonun üst camından yavaşça kafamı kaldırdım birde ne göreyim mis gibi kilodu tam karşıma asmıştı çıldırdım pembe baskılı kilot sonra çılgına donmuştum ben çıkmasını bekledim ve sonunda çıktı sacları İslakti cok sexsi bir kızdı bacakları tertemiz buruzsus guzel bir kahvaltı hazırladık yavas yavas yiyoruz benim gözlerim onun göğsünü süzüyordu birden fark edip nereye bakıyorsun dedi bende tenin kızarmış dedim oda hadi ya neresi gibisinden bahsetti bende hFif elimle gohs arasına dokundum bak burası dedim o an bana öyle bı baktı ki anlatamam ya tarifi yok neyse dediki sustan çıktım yiğit normal bende gülerek diğer yerlerindemi böyle deyince afalladi güldü geçtik ;) sonra kahvaltı bitti kalktık denize gireceğiz ben sortumu giydim oda bikinisini inanamazsınız resmen aminın arasına girmişti bikini delirdim yaaaaa denize girdik dedimki seni omzuma alıp fırlatacağım oda yakalarsan yAparsin gibisinden konuştu bunu bir yakaldim hemen arkadan sarıldım suyun icinden göğsünü sıkıştırdım elimle pamuk gibiydi harika sonra bunu omzuma kaldirdimm iki bacağının arasındaydı boynum yavaşça Onu tahrik edercesine saga sola çeviriyordum basımı hissedebiliyordum yavaşça kendinden geçiyordu sonra aşağı suya attiimm daha sonra yine beline arkadan sarıldım dediki bugüne kadar kimse böyle yapmadı dedi bende nasıl dedim tekrar dayadim kalçasına doğru bu kez arkadan sarıldım omzunu öptüm oha napysn dedi güldük :)) daha sonra yine yaklaşmaya başladım bu kez hedefimde kalçasına dokunmak ve ona hissettirmek vardı bu kez tekrar kaldıracağım derken kalçasını sıkıp bıraktım aaa canım acıyor dokun ama sıkma dedi o sırada hemen elimi bikinisinden içeri attım napyrsnn yiğit demeye kalmadan diğer elimi amina doğru soktum orta parmağımı aminın yarığına yerleştirdim of dur yapma dedi ama dinlemedim hafif okşadım dediki lütfen yapmaa ben yapma dedikce amina parmağımı tam arasına dokunduruyordum ah yapma ya dedi bende ayağıma birsey battı deyip çıktım sudan oda bakım ne oldu dedi bende anlamadım dedim neyse pansiyona geçtik uzandım yatağıma buketi sikmeyi kafama koymuştum daha sonra Buda geldi bikinisi aminın arasına girmişti dedimki rahatsız etmiyormu seni oda ne rahatsız edecek arasına girmiş dedim güldü alışkiniz dedi bende iki bacagndan kaldırıp yatağa uzattım ne yapıyorsun dedi napim dayanamıyorum deyip yatağa yatırdım dediki yiğit lütfen kendine gel ben de dayanamıyorum sana buketttt dedim daha sonra çıldırdım direk bikisinnden göğsünü somurdum acıyor . yapma diuorduu ama dinlemedim tamammen çıkartıp sonurdum bana yapma lütfen diye bagirrken ben bı yandanda vajinasina doğru elimi atıyordum Daha sonra dudağına yapisipp öptüm bı yandan dudağımı isirip diğer yandan lanet olsun nerden geldim diyordu ve o güzelim bölüme geldim bikinisini tamamen cikartiP iki bacağını iyice zorluklara rağmen ayırdım direk kafamı sokup amina dilimi soktum bir yaliyordum anlatamam aminın dili kırmızı oldu aşağı doğru indim aminın Yargı`ndan o sırada Pes etti bıraktı ellerini ayırdı iyice somurdum her gecen dakika basimi dahada amina soktu inlettim Orda daha sonra ters çevirip götunun arasını yaladım mis gibiydi of inliyordu resmen sonra bunu yatakta çevirdin kocaman yarragimii cikartttimm kazikk gibi olmuştu direk aminın arasına surtundum ohhhh ahhhhhh sesleri cikyordu artık iki bacağını kaldırıp aminın deliğine birden soktumm birden kalın bir ahhhhhhhh ohhhhhhh sesi çığlıkları atıyordu artık sok sonuna kadar diyordu bende tasakalarima kadar soktum tam o sırada birden bir ahhhhhhhhh sesi geldi bosaldi kasilarak . bende az kalmıştım boşalmaya bir iki git gelden sonra aminin ustune boşaldım o gun boyunca buketi 5 defA sıktım farkı pozisyonda suan da bunları yazarken o günleri özledim :)) şimdi beni ekliyen tüm bayanları beklerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder