Web Sitemize Hoşgeldiniz

10 Ağustos 2012 Cuma

Öğrencimin Annesi

Merhabalar ben özel bir kurumda öğretmenlik yapýyorum. 30 yasındayım bekarım ailemden ayrı yaşıyorum.
Anlatacağım olay özel ders verdiğim öğrencilerden birinin annesiyle aramızda gecti.
kadının ismi meral,öğrencimin yani meralin kızının adıda özlem.Meral özlem e özel ders verecek bir öğretmen arıyormuş.kadın kocasını 3 yıl önce kazada kaybetmiş benim daha önce çocuğuna ders verdiğim bir aile beni tavsiye etmiş.
meral 36 yaşında 1,65 boylarında kumral cok hoş güzel bir kadın.kadını daha ilk gördüğümde çok etkilendim.ilk gittiğimde özlem evde yoktu okuldaydı onu beklerken çay içtik sohbet ettik.Üzerinde beyaz bir gömlek ve siyah bir etek vardı gömlek vücudu sarmış alttan sütyeni belli oluyor ve harika göðüsleri gömleðin düğmelerini koparacak nerdeyse.etek dizaltýna kadar iniyor ve bacaklarý mükemmel.eteðin altýndan külodunun izi belli oluyor ve yusyuvarlak harika bir poposu var.kadından bakıþlarımı alamıyorum.karşımda bacak bacak üstüne atıp tatlı tatlı konusuyor.meral gercekten harika bir kadýn birde 3 yıldır yalnýz oldugunu düşününce iice cıldırıyorum.ilk görüşme böyle bitti ve ben ders verecegim günler eve gidip dersimi veriyorum,meral ders bitince bana güzel yemekler yapıyor üçümüz birlikte bazende özlem okula gittiði için ikimiz yemek yiyoruz.ders ve yeme içme işi böyle sürüp giderken ben meral için çıldırmaya devam ediyorum,bu kadınla yatmalıyım diyorum kendikendime ama hiçbişey yapamıyorum çünkü buraya tavsiye üzerine geldim kadın bana güvenip beni evine aldı,o yüzden hiç bişey yapamýyorum ,çaresiz ilk hareketin meral den gelmesini beklemeye basladım.meralin benden etkilenmesi için güzel giyiniyorum güzel kokular sürüyorum bakımlı bir erkek oldum yani.
Meral biz ders çalışırken arasıra yanýmýza gelip oturuyor bizi izliyor çay pasta falan getiriyor bu arada da bana
bakıyor caktırmadan ben hep farkediyorum baktığını.neyse bu bakışmalardan,aramýzda gecen konuşmalardan
benden hoşlandığını ve beni isdegini anladým ve heyecenla beklemeye başladım.beni istediðini bildiğim halde yinede ilk hareketi ben yapamýyordum yanlış anlamış da olabilirdim. tam 2 ay sabırla ve cıldırarak ve merali hayal ederek gecti.
2 ayın sonunda Meralin beni begendiðinden benimle birlikte olmak istedediðinden emindim. çünkü kocasýndan sonra hayatýnda bir erkek olmadığını biliyordum.3 yıl erkeksiz kalması hemdeböyle sexi ve güzel bir kadýn bunu düşündükçe çýldýrýyordum.ikimizde ayný şeyi istiyorduk ama hala ikimizdende bu yönde bi hareket yoktu.
Günler böyle gecerken ,bir gün sabah meral beni aradı"" özlem hasta okula gidemedi,gelip dersini anlatsan evde ""
dedi. bende tamam gelirim dedim ve yaklaşık 1,5 saat sonra evine gittim,içimden hep kızın için geliyorum senin için ne zaman gelecem diyorum .kapýyı meral actı içeri girdim salona gectim ortada özlem yoktu,ben sormadan özlem biraz iyileşir gibi oldu bende gönderdim okula dedi.seni de boş yere yorduk dedi, hiç önemli degil dedim.birlikte kahvaltı yapalım şimdi hazýrlýyorumdedi ve mutfaga gecti.
Ben bunun numara oldugunu düşünüyordum ve birden cok heyecanlandım aylardır beklediðim
hayalini kurdugum meral bugun benim olacaktý.bunlar düşündükçe heryerimi ateş bastı penisim pantolondan belli oluyordu kazk gibi duruyordu.ama yine kararlýydım ilk hareket ondan gelecekti.meral gene cok şık ve sexi bi elbise giymiþti.ama bugun kü daha dekolteli ve eteğide kısa ve ince bi etekti. kahvaltý için mutfaða geçtik ben oturdum yemeye basladým meral de eksik kalan bikaç şeyi daha masa ya koymak için ayaktaydı masaya bişeyler koyarken benim yakınımdan koyuyor du bu sırada sıcaklığını ve kokusunu hissediyordum.heyecandan ellerim terliyordu,meral de oturdu ve yemeye başladı bu sırada bana bakıyordu bakışları arzu doluydu sanki..çayım bitince meral çay koymak için kalktý.çay koyarken arkasý dönüktü benim de ona arkam dönüktü.hafifden dönüp belli etmeden bakıyordum.çay koymadığını farkettim arkası dönük öylece bekliyordu elleriyle oynuyordu sanki,ben önüme döndüm beklemeye basladým heyecandan bişey yiyemiyordum. böyle beklerken birden elini omzuma attı ve kulağıma egilip kısık birsesle """aslında özlem hasta falan değildi ben seni çağırmak için yalan attım,özlemle ilgilendiğin yeter bugünde benimle ilgilen””” dedi.ben hemen ayağa kalktım bir elimle koluna hafifce dokunarak kulagına yaklaştım ve “2 aydır seninle ilgilenmeyi bekliyordum,bana güvenip evine aldın o yüzden yanlış bişey yapmaktan korktum ve ilk senden bekledim”””
dedim.göz göze geldik bir saniye bakıştıktan sonra birden dudaklarına yapştım sacýndan iki elimle kavradým deli gibi öpüşüyorduk dudaklarımızı emiyorduk. yüzünü boynunu yalýyordum ,ellerim le bacaklarýný okşuyordum eteðini sıyýrıp yukarı doðru cýkýyordum bacaklarý bir bebegin teni gibi pürüzsüz ve yumuşacıktı birbirimize sarýlýp deli gibi öpüþüyor yalýyor okþuyorduk.arasıra meralin yüzüne bakýyordum gözlerini kapatýp kendini tamamen bırakmıştı ve hafif hafif inliyordu.böyle sevişirken kulaðına gelip beni yatağına götür 2 aydır yanıp tutuştum senin için dedim,oda ""bende yanýyordum senin için ama bi türlü cesaret edemedim dedi . yatak odasý harika bi ortamdı ilk defa görüyordum 2 aydýr hayel etmiştim.yataða sırt üstü hafifce iteledim ve üzerine gectim boynundan yalayarak aþaðılara iniyordum gögüsleri harikaydı dimdik lerdi aylarca hayal ettiðim kadın benim altımdaydı ve heryerine dokunuyordum.yalamaktan okşamaktan bıkmýyordum dokunduðum yerleri öptüðüm yerleri bırakamýyordum.meral se gözlerini kapatmýþ kendini býrakmýştı inliyor du,zevkten altımda zevkten kývranan kadýnýn 3 yıl erkeksiz kalıp sonra bana kendini sunması beni dahada cıldırtıyordu.göðüslerinden yavaş yavaş bacak arasına indim.bacaklarını okşayıp yalarken tek merak ettiðim þey vardý oda meral in en özel yeriydi.üzerinde sadece külodu vardý muhteþem vücuduyla altýmda zevkle inliyordu meral,bacaklarýndan yukarý çıktým ve bacaklarýný iyice ayýrýp dizlerini kaldırdım,külodunun etrafını yalýyor okşuyordum o en özel yerine külodun üzerinden hafifce dokunuyordum.kulodunusıyırırken gözlerimi kapattım külodu çıkarıp attım iki elimle bacaklarını kavrayıp gözüm kapalı bir şekilde amına cok yakın bölgeleri yalıyorrdum bu sırada meral iice zevke gelmişti.benim gözlerim kapalýydý ve actıðımda meralin enözel yeri karsýmda olacaktý.ve actým gözlerimi gözümün önünde harika bir manzara harika bir koku.önümde bembeyaz yeni traş edilmiş harika süper bi am duruyordu(((sonradan öðrendim bu sabah traþ etmiş)))))beni bekliyordu öpmem yalamam okşamam veee sikmem için meral bu en özel ve degerli şeyi bana sunmuştu adeta.bacaklarını sýkıca kavrayýp hemen yalamaya basladým dilimle yalamayabaslayýnca meral birden irkildi ve ahhhooohhh diye sesler cýkarmaya basladý ve ben iiice gaza geldim daha hýzlý yalýyor dilimi, sokuyordum meralim de giderek daha cok inliyor aaahhh ohhh diye sesler çıkarıyordu bu AM a 3 yıldýr erkek eli degmemiþti .yaladýkça daha çok yalýyordum meral altýmda inliyor hafiften baðýrýyor çarþafý týrmalýyordu.birden iki eliyle kafamdan tuttu ve beni yukarý cekti gözgözegeldik kulagýma ""harikasýn erkeðimsin artýk beni çıldırttın böyle zevk yasamadým ben ve 3 yýldýr yanýyordum ...hadi durma içime gir herşeyim senin sik beni erkeðim hadi durma aahhh ..."""sik beni demesi aklýmý basýmdan almýþtý hemen tekrar amını yalamaya basladým ..meral dahada çýldýrýyordu altýmda hadi girsene hadi sik artýk dayanamýyorum diyordu.ve artýk zamaný gelmiþti aylardýr yüzüne bakmaya cesaret edemediðim utandýðým kadýn altým da çırılçýplak zevkten inliyor ve sik artýk sik amımı erkeðim hadidurma diyebana yalvarýyordu.kazýk gibi sikimi cýkardým ve basýný yavaþça içine soktum .bir iki defa yavaþca gidip geldikten sonra sonuna kadar girdim ve hýzlanmaya
basladým meral e iyice yapıştım ve amýna hızlı hızlý girip çýkýyordum bu sýrada meral cýldýrýyordu aaahhhoohhh sesleriyle zevkcığlıkları atıyordu.aynı pozisyonda çatırçatırsikiyordum meralin amını ve altımda zevkten kuduruyordu,birdeniyice hýzlandým ve ateş gibi yanan amın içine boşaldım..
o muhtesem sevişmeden sonra haftada iki üçkez birlikte oluyorduk her seviþmemiz bunun gibi geciyordu.meral benim için deli oluyordu çýldýrýyordu.kýzý olmasa hiç evden dýþarý çýkarmýycaktý nerdeyse.merali bu arzulu hali benim için deli olmasý beni daha cok tahrik ediyor her seviþmemiz.zevk çýðlýklarýyla geciyordu.merali tam 6 ay becerdim hemde haftada iki üç kez.þimdi baska bir þehire annesinin yanýna tasýndý.daha dogrusu annesi zorladý merali oda çaresiz gitti..

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil