Web Sitemize Hoşgeldiniz

8 Ağustos 2012 Çarşamba

ben ve yengem sex

Sinavlarim baslmadan önce yengeme trye kafa dagitmaya gitmemizin gerektigini söylemistim. Bayan bayana felekten bir hafta gecirelim dedik.. bizimkileri ikna etmesi tabikide kolay olmamisti ama sonunda kabul etimisler ve ucmamiza izin vermislerdi.Yurt disinda kaliyor senede bir trye gidiyoruz..kendisi 28 ben ise22..diger yengelere tas cikartir.Kendizi biraz catlak ve o kadarda sexydir! kafa dengim iste.Aramizda hertürlü muhabbet ederiz, bayanlardan hosalndiginida ifade etmisti ona kalirsa bende bos degildim bayanlara karsi herzaman ilgimi cekmislerdi..catlak demistim ya kendisi icin ..bazen gelip sakasina sarkintilik yapar memele kicimla suramla buramla oynamayi sever..bende biraz utangac oldugumdan dolayi yapmamasini söylerdim eee hanim efendide dururmu illa uyuz edicek ya..Eve dönüstü münübüsde oynasmaya basladi yine ellini atti gögüsüme cikarmak bilmedi..ya dedim birak gören fln olur umrundami hala devam mincikliyor oksuyordu..biraz zaten amim sulanmisti orda ama ona bisi dememistim..eve gelidik yorgunluktan yataga attik kendimizi..ona sarilarak uyumamizi söylemisti bende tamam dedim..Koydum kafami memesine.. zaten bi memesi var 3kilo gelior bitanesi:) yumusak yumusak oo ne güzeldi..bu basladi yine bayanlardan bahsetmeye dedi bitane bana bulsakta isi pisirsem,bende bakariz dedim denk gelirse neden olmasi dedim..muhabbet ilerlemisti bende artik cigrimdan ciktim yengemin memelerini pijamasinin üstünden oksmaya basladim.ya dur napion fln diyordu ama ben sallamiyordum kendisi ellerken iidi biz ellerken ne yapion.Ellimi attim altina sütyeninin üzerinden oksamaya basladim memesini mmm aklima geldikce aziyom ya..üstünü cikartir cikartmaz gögsünü sütyeninin icinden disari cikartip ucunu dudaklarimin arasina alip emeye basladim..aramizda olanlarin yalnis bisi oldugunun farkindaydik ama hic birsey umrumuzda degildi..ben cok azmis ellimi pijamasinin icine sokup direk amina götürsmüstüm..oksamya basladim biraz sulanmisti ve istekli olmasi beni daha da cok azdirmisti dizlerinin dibine gecip pijamasini asaya indirip tangasinida kenara cekip yapistim amina mmm süperdi ya bir kac sefer görmmüstüm birlikte banyo yaparken ama tadina varmak daha bir baska..dilimi gezdirdim aminin dudaklarinda gittikce daha cok sulanmaya baslamisti mmmm ...sonra parmagimi sokmaya basladim ileri geri sokup cikartim oda zevkten kivramaya basliyordu...dayanamayip üzerime cikti ve gögüslerimi yalamaya basladi oofff ne pis yaliyordu erkekden daha güzel..parmaklarini amimda gezdiriyor ve bastiriyordu icime sokup cikartiyordu ...amini agzima dayamasini istedim uzandim ve bindi agzima dilimi bastiriyordum icine kivraniyor inliyordu..parmaklarimla amini ayirip aminin dilini yalamaya basladim..arada bi ellirrmi gögüslerine atip mincikliyordum parmaklarimin ucuylada uclarini sIkIyordum..tekradan bunu yatirip icine birseyler sokmak istiyordum parmaklarimin yetersiz kaldigini anlamistim cekmecegi actigim anda tornavida bulup biraz agzimla islatip aminda gezdirdim..sorna bacaklarini acmasini ve ellerinle tutmasini söyledim off amina kolaylikla girebilirdim simdi biraz tonravidayi icine bastirdim itirdim ve ami hemen aldi icine.Bu zamana kadar dayim hep sikiyordu onu ama simdi benim kadinim,olmustu..bastiriyor bastirdikca oda kivraniyordu off onu mutlu etmek beni cilgina döndürüyordu..ilkdefa yasitca büyük ve bir bayanla sex yasiyordum farkli bir his farkli bir duyguydu..sokup cikartirken dilimlede yalamaya basladim inlemeri üst komsuya kadar gitmesin diye ellimle kapamistim agzini..biraz icimden ona vahsice davranmak onu hirpalamak geliyordu ..bir kac sefer bosaltim onu ikimizde durmak bilmyiorduk bu sefer ben uzanip o beni tornavidayla sikti diiliyle meme uclarimi yaliyor sömürüyordu memelerimi mmm harikaydi ya..bende bosaldim ve ikimizde rahatlamistik..o gece birbrimizi defalarca bosaltik bazen dizimde kayarken bosaliyor bazende agzimla emerken..bende biraz erkek fatma oldugumdan dolayi erkeksi hislere kapiliyorum..görünüm olarak baya bi kadinsinyim yani...neyse almanyaya geri uctuk ve hersey normaline dönmüstü yasadiklrimiz aramizda bir sir gibi saklaniyordu.Almanyada aramizda pek bisiler gecmiyor o da rahat olamamizdan dolayi..tabikide arada bi sulaniyoruz birbirimize..ins baska seferde baska bir macerami anlatirim size..

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil