Web Sitemize Hoşgeldiniz

9 Ağustos 2012 Perşembe

Hamamda 2 Kızla sex

Merhaba ben su an 18 yasında bir kızım. Sizlere antalyadan yazıyorum. Basıma gelenler bundan 1 sene evvel hamamda geldi. Hayatımda hiç hamama gitmemiştim annem ve ablamla hamama gitmeye karar verdik. Nasıl bir yer oldugunu nasıl davranacagımı bilmiyordum. Kabinlere girdik peştamallerimizi giydik ve girdik. Hamamda herkes havva ana kılığındaydı. Şaşırmış ve bir o kadar da tuhaf olmuştum. Belliki hoşuma gitmişti.
Ertesi gün gene aynı hamama ama bu sefer tek basıma gittim. Kapıdaki bayan beni içeri alamayacagını gelin hamamı oldugunu özel olarak tutulduğunu söyledi. Canım çok sıkılmıştı. Ordaki bir bayan onların davetli olduğunu onunla girebilecegimi söyledi. Sevindim onlarla girdim içeri. Kabine girdim peştamalleri giydim gene içerisi aynı bir önceki gün gibiydi herkes çıplak gibiydi.
Ben hemen kapalı mekana gecip perdeyi kapattım. Dışardan şarkılar türküler geliyordu. Çaktırmadan onları dikizleyip mastürbasyon yapıyordum. Sonra içlerinden beni içeri davet eden hanımın yanındaki genç bayanın benim bulundugum kapalı yere doğru geldiğini gördüm sanki onu görmemiş gibi soyunup sırtımı kapıdan tarafa verdim. kız “pardon kusura bakmayın üzüm getirmiştim” dedi.
Bende buyur ederek aldım üzümleri ve sohbete basladık. Ben hala çıplaktım. Biliyorum tehlikeli bir oyun oynuyordum ve sonunun nereye gidecegin bilmiyordum. Üzümleri yerken bacaklarımı ayırarak oturdum oda üzeirndeki peştameli çıkardı. Tanrım! Ilk defa baska birininkini görüyordum. Bu kadar kılsız pürüssüz olacagını tahmin etmemiştim. Nasıl aldıgı sordum ben almana yardım edeyim cevabı beni daha da heyecanlandırdı.
Göğüsleri ayaklarıma değiyordu…Bacaklarımı iyice ayrıdı gögüsleri ayaklarıma deyiyordu arada bir. Uçları pembe ve sertleşmişti tıpkı benimkiler gibi. Sabunu sürerken amıma sanki oksuyor gibiydi. Benimki sulanmaya baslamıstı ve içim bir tuhaf oluyor sanki gülmek istiyordum. Derken “aman ne sulu seysin bir türlü köpük durmadı akıp duruyor” dedi. Bende utandım “dokunca böyle oldu kusura bakma ne yapayım dedim. ” Çözümünün oldugunu söyledi ve amımı yıkayıp oksamaya basladı. Ses çıkaramıyordum. Sadece izliyordum, hosuma gidiyordu çünkü.
Kısa bir süre sonra sarsılarak bosaldım. Beni sırt üstü yatırdı 69 pozisyonuna getirdi ve gene amıma köpük sürdü “sende bos durma benimkinle oyna” dedi. Bende beceriksizce yalıyor ve oynuyordum. Parmagımı sokunca “devam et” dedi kısık bir sesle. Demek ki doğru yoldaydım. O bu arada benimkini temizlemis yalamaya baslamıstı. Oksamasından daha güzeldi yalaması. Parmağını sokunca bakire oldugumu ikaz ettim. Yalamaya devam etti belli bir süre sonra o da bende zevk sularımızı saldık. Sonra bana döndü ve kendi zevk sularımla ıslanmıs olan dudaklarını dudaklarımla birleştirdi ilk defa öpüşüyordum hemde bir kızla.
Elim gögüslerine gitti. Aynı sekilde onun bir eli amımda digeri gögsümdeydi. Derken amımda ki el arka deliğime kaydı yavasca girip çıkmaya basladı parmagı. Öpüşmeyi kestim çünkü elim ayagım birbirine karsıtı bundan da çok zevk almıstım. Bunu anlayınca domalmamı söyledi. Dedigini yaptım egildim. Belimi kırdım ve o parmagını usulca sokmaya basladı. Ikinci parmagı acıtmıstı ama biraz sonra o da zevke dönüştü. Fazla inlemeyezdim duyabilrlerdi ama kendimi zor tutuyordum. Bir yandan amımı kurcalıyor diger yandan arkamı kurcalıyordu. Derken bir daha bosaldım. Bitmiştim. Toparlanmamız gerektigini fazla kaldıgını yeniden bulusacagımızı söyledi. Bir iki kerede evlerinde bulustuk. Tasındılar sonra. Simdi yaz tatili için buraya geleceklermis. Sabırsızlıkla onları bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder