Web Sitemize Hoşgeldiniz

9 Ağustos 2012 Perşembe

Sıra arkadaşımla birbirimizin amını yaladık

Lise birinci sınıfa gidiyodum. Sıra arkadaşımın adı cemre kısa sürede onla çok iyi anlaşmıştık. Öleki sabah okula gidiyoduk akşam saat    8 de eve gidiyoduk. Cuma günü okul çıkışı cemre hafta sonu bizde kalırmısın dedi. Bende tabi olur diyip giysilerimi alıp    onlara gitmeye yola koyulduk. Aklımıza lezbiyen film alma fikri geldi. Evde kimse yoktu ailesi hafta sonu yazlığa gitmişlerdi.
  
Akşam oldu ve yemeğimizi yedikten sonra filmi taktık. Filmi izlemeye başladık birbirini yalıyan kızlar, sürtünen kızlar, adeta kendilerinden geçmişlerdi. Aklımdan    keşke bizde böle bişey yapsak diye düşünüyodum. Ama tabi bunu arkadaşıma söyleyemezdim. Ama biliyorum ki oda çok etkilenmişti.


Film    bitti ve biz artık yerimizden bile kalkamıyoduk çok etkilenmiştik. Ben mutfağa su içmek için kalktım. Suyu içerken cemrede arkamdan geldi    ve suyu elimden alıp deli gibi dudaklarımı öpmeye başladı. İlk başta şaşırmıştım ve ne yapacağımı bilmiyodum ve bende ona karşılık vermeye başladım.



Dudaklarımızı kanartacısına öpüyoduk ve ben onu hemen yere yatırıp üstüne çıktım ve üstündeki badiyi çıkardım. O    güzel, insanı çıldırtan göğüsleri karşımda dimdik duruyolardı. Sütyeninide çıkarıp göğüslerine doğru gömüldüm. Göğüslerini yalarken inlemesi beni daha da tahrik etmişti ve artık göğüslerini ısırıyodum ve göbeğine doğru inip, orasınına yalıyodum.



Daha sonra o beni altına aldı ve baştan .    aşağıya yalamaya başladı. Ben sanki bulutların üstündeydim aceyip hoşuma gidiyodu. Sonra eteğimi çıkarıp amıma öle bi gömüldüki ben artık doruklardaydım. Sanki onun ilk deneyimi değil gibiydi. Nerden ne zevk alıncağını biliyordu. Bu da benim işime geliyordu. Sonra ben onun amına gömüldüm. Amıda göğüsleri gibi çok güzeldi.



Amını yalarken inlemleri butün binada yankılanıyodu sanki. Daha sonra birbirimize sürtünmeye başladık. Amımız ıslanmıştı    ve sürtünerek başaldık.O gün bence hayatımın en güzel günüydü ve daha sonra hiç erkelerle olmadık. Şuan hala onla beraberiz ve sık sık tekrarlıyoruz çok güzellll.

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil