Web Sitemize Hoşgeldiniz

10 Ağustos 2012 Cuma

Patronum Beni inleterek sikti

ben 170 boyunda sarışın mavi gözlü 90 60 90 bir kızım …
Cumartesi Günü işdeydim öğle paydosu olmuştu. Her zaman olduğu gibi patronumla birlikte yemeğe çıkmıştık.. patronum 170 boyunda esmer ama çok yakışıklı biriydi :) neyse ben o gün kısa siyah mini bir elbise giymiştim. o gün patronumun bakışları bayağğ bi değişmişti sürekli bacakalrıma bakıyodu..

sinirlerim bozulmuştu artık rahatsız olmuştum… öğle paydosu bittiğinde çok güldük .. kahkahalara boğulduk.. ondan sonra yanıma geldi ve şöyle dedi akşam için planın varmı? ben ise yoo hayır ne olduki ? dedim . Akşam bize yemeğe gel dedi. hem seni kız arkadaşımla tanıştırayım dedi. bende kabul edip tşekkür ettim.. ondan sonra akşam çok şık olmak için işten erken iizn aldım.. neyse geldik filan ben kapıyı çaldım içeri girdim.. yemeği hazırlamyaa başladık .. sevgilisini adı ise sevgiydi .. benimki ise melis (: neyse yemeği yedik filan bi film izleyelim dedi patronum .. patronumunki ise Buraktı (ismi) . neyse filmi sevgi seçti korku filmiydi.. taktık izlerken sevginin telefonu çaldı annesi arıyodu evlerine hırsız girmişti.. neyse o gitti telaşlandı hemen çıkması gerektiği için çabucak gitti … biz kalmış tık burak ve ben bende ben de gidiiym bari dedim kalkmıştım kolumddan çekti dudaklarımı öpmeye başladı … ben bırak ni desemd ebende zevk almıyo değildim :) ondan sonra öpmeye devam etti ve bende açılmıştım ona karşı bendeöpmeye başldım ondan sonra beni kucağında yatak odasına kadar götürdü.. .elbisemi çıkardı ve göğüslerimi yalamaya başladı… sonra sıktı ne bilim işte okşadı filan .. sonra kilodumu çıkarmadı direk yırttı.. ondan sonra kendisininkini çıkardı kocaman uzun bişiydi :D ondan sonra bende heyecanlanmıştım.. çünkü bakireydim..yavaş yavaş hafiften sürttü… sonraya yavaş yavaş soktu ben acılariçinde kıvranıyorken o sadece benim acı içinde kıvrammamı duyup dahada deliriyordu..

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil