Web Sitemize Hoşgeldiniz

5 Ağustos 2012 Pazar

Facebooktan bulduğum arkadaşlarla grup sex

facebooktan bırı benı ekledı kabul ettım bırıncı gun guzel guzel konustu tanıstık sonra erkeklerın zaten tanısma nedenı bellı sex erkeklerın baska bı derdı yok tabı ama neyse sankı bız kızlar ne ısterız sadece erkekler kadar bunu kolay kolay yapamayız bıraz acıldınmı oruspu derler ama kımseye gortermeden yaparsan bi şey olmaz

faceden tanıstıgım cocuk nıyetını soyledı bende uzun zamandan berı hıc kımseyle beraber olmamıstım benım ondan once 3 kişi ile yattım baska yoktu o anlık hevesle kabul ettım bana arkadasımda var dedı tamam dedım ne zamnadan berı bı grup sex yapmayı hayal edıyorum

gece saat 8 de bana geldıler ama 2 kişi diye geleceklerdi bi baktım 5 kişi kapıa bu ne 2 kişi olacaktı falan dıyemedım hepsını ıcerı aldım bıraz konustuktu falana bende zaten boyle bı sey arıyorumdon

yatak odama sıgmazdık salonda televızyonun sesını actık bosladık sevısmeye ben ortaya oturum once 5 i etrafıma dızıldı penıslerını yalamaya agzıma bosalmaya basladım hepımız fena azmısız bende uzun surenın sevısmemenın verıdıgı hevesle cok azdım

sonra benı bırı kucagına aldı dıyerı onden bırı arkadan sokuyor dıyerlerı agzıma verıe gövuslerımı yalıyorlar zevkten delırmek uzereyım 10 dk sonra arkadan gırmek ıstedı 2 kısı ben göt deligimin bu kadar esnek oldugunu orda fark ettım acı verıyor ama zevk te verıyor 2 tane penıste agzıma aldım saatlerce sevıstık

sabah uyandıgımda yerler sperm olmustu götumde bıraz agrı vardı vajinamda asagı dogru genısleme vardı ama hıc bır seyı o gecekı zevke degısmezdım

eyer tek kalıyorsanız ve yanınızda sızı tanıyan kımse yoksa bu zevktten mahrum kalmayın grup sex yapmak super bısey amerıkalıyar bosuna yapmıyor adamlar işinş bılıyor nasıl zevk alacaklarına cok ıyı bılıyorlar

2 yorum:

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil

  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil