Web Sitemize Hoşgeldiniz

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Kuzenim ve arkadaşı sex

Slm ben 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim.Size amcamın kızı ile başımdan geçen bir olayı anlatacağım.Amcamın kızı çoq güzel ve çoq sexi bi kızdır.Her zaman masturbasyon yaparken onu düşünürüm.Kendisi gezmeyi çok sever fakat dersleri çok kötüdür.Benim ise derslerim oldukça iyiydi.Bir sabah evde otururken yengem aradı.Gel Büşra(Amcamın kızı) ya matematik çalıştır diye.Yan apartmanda oturuyodu onlar.Bende kabul ettim ve onlara gittim.
Gittiğimde yengem hazırlanmış gidiodu.Nereye dedim.Pazara gitçem siz çalışın dedi.Tmm dedim ve büşranın odasına girdimYanına oturdum ve anlatmaya başladım.Ara sıra durup götünü fln elliodum.(küçüklğmden beri onu ellerim o da bni eller ama hiç sikişmemiştik)Ya Ahmet cnm sıqıldı dedi.Bnde olmaz annene söz verdm çalışalm dedi.Ya olmaz fln dedi ayağa kalktı.Bnde o zaman oyun oynucaz dedim.Ne oyunu dedi.Evcilik dedim.Çocukmuyuz dedi boşver olmaz annene sölerim dedim tmm dedi o da.Başladıq oynamaya.Yatağa geldiğinde sıra yattı aynı yatağa ve ben bunu dudağından öptüm.Daha önceleri de çoq öpüşmştüq onunla.Bu yüzden o da karşılık verdi.Ben hem öpüo hem elliodum.Çoq azmştm zatn içine sütyen giymemiş t-shirt ünü çıkardım başladım yalamaya.daha sonra şortunu indirdi ve o amı karşmdaydı.Çoq heycnlandım sıra sende sende soyuncan dedi.Tmm dedim ve soyundum.Yalaşmaya devam ettiq.En sonda domal dedim olmaz dedi.Nie dedm ben daha baqireym dedi.Bende arkadan zaten dedim.Birz düşndü ve tmm o zaman dedi ve yataqta domaldı.O anı hiç unutamam ilk kez biri karşımda domalmştı.Bnde yarağı aldım sokmaya çalştm ama girmiodu.O da çoq azmış olmalı ki hadi artıq dedi.En snnda kremledik ve öle soktuk.Girdi çoq hoşuna gttiğini söledi.Ertesi gün oqula gittiğimzde onn yakın arqadaşı esra vardı.Çoq sexi ve süper bi kızdı.Hrlde anlatmış ona ki esra bana geldi sen hiç ilşkiye grdin mi die sordu.Eet dedm nasl bişy dedi.Süper dedm istersen yaparız brbr dedm bilmemki olr mu dedi olr dedim ve evlerinin boş olduğu bi zaman bni çağırdı ve onu orda amından siktim çoq gzldi esra yı bi daha sikemedim ama Büşra yı daha snra en az 30 kere siktm hala daha sikmek istyrm ama olmaz dio ama bu 15 ttlde bi kere grnti sikicem elmden kurtulamaz.Bni msn de kudurtçak kızlar varsa eqlesinler hiç pişman olmazlar

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil