Web Sitemize Hoşgeldiniz

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Kampta seviştik

Slm... Ben muğlada oruran son derece sexi bir kızım.. Olay geçen yaz gerçekleşti...

Arkadaşlarımızla bir koyda kamp kurmuştuk, tenha bir koydu..Genelde çok fazla kişi gelmezdi.Tabi hepimizin sevgilisi yanındaydı.Ben o zamana kadar hiç ilişkiye girmemiştim ama çok merak ediyordum.Sevgilim Çağtayın bakışları beni    çıldırtıyordu. biliyorum ki oda çıldırıyordu...


bir akşam denize girmeye karar verdik.Çağtay bana bikinimin üstünü çıkarmamı söyledi.göğüslerim açıkta kalmış buda çağtayı çıldırtmıştı. denizden çıkıp bir an önce çadıra gittik. üstümüzde sadece mayolarımız olduğu için hemen çıkardık. benim amımı yalamaya başladı. ben inledikçe    hızlanıyordu.


daha sonra sikini ağzıma verdi. delice yalıyordum. n sonunda ağzıma boşaldı. artık ne olursa olacaktı işi cabuk tutup hemen sokmaya geçtik. ilkinde sokamadı buda beni çıldırtıyordu. daha sonra tekrar denedi artık kızlığım bozulmuş koca siki amıma girmişti.


canım acıyordu.ben bağırdıkça    hızlanıyordu.birden ayak sesleri duydum. hemen ayrıldık bundan sonra bir hafta boyunca her gece sikiştik harika bir duyguydu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder