Web Sitemize Hoşgeldiniz

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kızlığımı Bozdular

slm erotikhikayelerr okuyucuları yaklasık 6 aydır sıteyı zıyaret edıyorum neyse hıkayeye gelelım samsun da bır konfeksıyon atolyesının sahıbının oğluydum bır cumartesi günü yarım gun calısılıyordu babaam iş icin sehır dısına cıkmıstı bende atolyede kı ışcilerin cıkmasını beklıyordum seda 170 boyların da sarısın mavı gozlu bır afetti paydos zili caldıgı zaman atolyede arzu buket seda ve ben kalmıstık arzu'y la buket bız

 gıdıyoruz diye cıktılar seda da ben de bıraz dan gelıyorum dedıkten sonra ben kapıyı kapattım seda ya dedım seda bana mutfaktan bır nescafee gettırblırımısın canım dedııkten sonra neden olmasın dedı ve guldu ben sedayı sıkecektım kafaya koydum daha sonra seda mutfaha gıttıhı zaman bende pesınden gıttım ustunde mını bır etek ve gohus dekoltelı bır buluz vardı mutfaha gıttıhım da seda tam getırıyordum ıstersen burda ıcelım dedı bende kumas deposu hemen yan tarfta oldugu ıcın evet ıı olur dedım ceffe lerı ıcerkenm sedaya cok guzel bacakların var dedım seda da daha guzel cok yerlerım var dedi ben anlamazlıga vurdum işi nerelerın mesala dedım oda guldü ve benı yan tarftakı odaya cektı ve duduklarına asıldım mını etegının altından amını oksamaya basladım oda tepkısız degıldı oda benım kını oksuyordu 5 dakıka kadar opustukten sonra beni soymaya baslattı bende onun bluzunu cıkardıktan sonra altın da sutyende gıymemıs zaten so guzel gohusler fora olmustu ben göğuslerının yalamaya basladım oda bu arada benımkını yalıtordu hadı hakan artık dayanımıyorum dedi ve kılotumu cıkartı amının tuhleri
daha sarı ıdı hemen o taze amına gıtıb gelmeye basladım ama bakıreymıs benım doolerımle kanlar bırbırıne karasmıstı kanları elımle gotune surup yavas yavas gıtıb gelmeye basladım oyle bır cıglık atıyordukı nerdeyse komsular gelecek diye beklıyordum 4 posta gıttıkten sonra bende hal kalmadı tabıkı tam gıyınıyordu bende dısarı cıktım kapı calıyordu kapıyı actım arzu ve buket gelmısıtı ıceri gırdıler seda nerde dedıler ıcerde herhalde dedım ıcırı gırdıler seda daha gıyınmemıs olacakkı bunlar gulerek yanıma geldıler bu olayı kımseye anlatmayın dedımızde bızlede sevısırsen anlatmayız dedıler tabıkı o ggun baya yoruldugum ıcın baska gune soz verdım arzuyla buketın bakırelıgını nasıl bozdugumu baska bır zaman anlatacagım byeee

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil