Web Sitemize Hoşgeldiniz

3 Ağustos 2012 Cuma

Nışanlımı siktikten snra hastanelik oldu

Merhaba erotikhikayelerr.blogspot.com Biz yaşları çok ileri olmasada sexte sınır tanımayan nişanlı bir çiftiz. Daha flört zamanlarımızda cinsel ilişkiye girmiş ve tarifsiz zevkleri yaşamaya başlamıştık. Zaten o nu tanıdığım andan itibaren her gördüğümde kuduruyordum. nişanlımın adı Betül. Kendisi 1,75 boyunda harika bir fiziğe sahip tam bir esmer bomba. beraberliğimizin üstünden epey zaman geçmiş ve biz artık iyicene tabuları yıkmıştık. Betülün amını götünü ağzını heryerini gönlümce sikiyor ve onu uçuruyordum. Kısa bi zaman önce artık sex hayatımızın monotonlaştığını farkettik. Ve değişik bi şeyler yapmamız gerektiğine karar verdik. Bu değişik şeyin ne olabileceğini düşünüp en güzeli başka bir çiftle düzeyli bir beraberlik kuralım dedik. Bunu da internetten yapacaktık. Bu işi ben üstlendim. Partner sitelerinden birinde bize uygun bir çift arıyordum. Birkaç profile mesaj bıraktıktan sonra sonunda birisinden karşılık aldık. Bize çift olduklarını kendilerininde aynı bizim gibi olduklarını sınırsız zevki yaşamak istediklerini falan anlattılar. biraz muhabbetten sonra cam açmaya karar verdik. karşımızda sevişiyorlardı. gerçi o zaman anlamamıştım ama şimdi iş işten geçtikten sonra görüntülerde bi gariplik olduğunu anlıyorum. neyse... bu böyle uzun bi süre devam etti. sohbetleri inanılmaz tatlı ve çok kibarlardı. bir gün artık buluşalım diye teklif geldi. hemen kabul ettik. nişanlı olduğumuz için biz onların evine gidecektik. günü belirleyip vedalaştık. o gün geldiğinde betül ve ben hazırlandık. ikimizde çok sexiydik. yola çıktık ve verilen adrese geldik. artık heyecandan yerimizde duramaz hale gelmiştik.

kapıyı çaldık.  biraz bekledikten sonra 35 yaşlarında iri yarı bir adam kapıyı açtı. buyrun hoşgeldiniz dedi. adamı benzetememiştim. ama herhalde cam den farklı gözüküyolar diye kendimi avuttum. içeri girdik. bizi salona aldı. oturup birkaç muhabbetten sonra eşinin nerde olduğunu sordum. o da komşuya gittiğini birazdan geleceğini söyledi. daha lafını bitirmemiştiki içeriden salona 6 kişinin girdiğini farkettim. resmen şok olmuştum. ben de nişanlımda olacakları anlamıştık. bu bir tuzaktı. noluyo falan demeye kalmadı üzerimize çullandılar. bir tanesi elinde halatvari bi iple geldi. beni sıkıca bağladılar. eğer sesimi çıkarırsam canımızdan da olacağımızı söylediler. biz zaten şok olmuştuk. betül hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. içlerinden bitanesi: "sus lan orospu" diyip betüle çok sert bi tokat attı. betülün dudağından kan sızmaya başlamıştı. beni bağlamayı bitirdikten sonra betülün ellerini ayrı ayaklarını ayrı bağladılar. sonra sırayla hepsi soyunmaya ve soyunurken betülün üstündekileri yırtmaya başladılar. inanamıyordum. resmen nişanlım gözümün önünde tecavüze uğruyordu. adamlar soyunduktan sonra ikinci bi şok yaşadım. adamların yarrakları dehşet büyüktü. en ufağı 22 cm den başlıyordu. benimki 16 cm falan olduğundan betülün delikleri o na göre açılmıştı. soyunduktan sonra 7 erkek betülün bütün vücudunu sıkmaya ısırmaya ve dövmeye başladılar. bir tanesi betülün ağzını iki parmağıyla yanlara doğru açmış yarrağını gırtlağına kadar sokuyordu. betül durmadan öğürüyor ve garip sesler çıkartıyor, gözlerinden yaşlar boşalıyordu. adam bunu yaparken arada sırada betülün suratına okkalı bi tokat patlatıyordu. başka bi adam göğüsleinin tekini almış uçlarını ısırıyordu. diğeri öbür göğsünü. ama göğüslerinin ucu kan toplamıştı betülün. başka bi adamda parmaklarını birleştirmiş betülün amına sokuyor resmen yarıyordu. amından çıkartıp arada sırada 3 - 4 parmağını götüne sokmayı deniyordu. birden hepsi durdular. sırayla falan dediklerini duydum. betülü yüz üstü yatırdılar. karnının altına 2 yastık koyup domalmasını sağladılar. artık nişanlımın amı ve götü olduğu gibi ortadaydı. sırayla birisi amına sokarken bi başkası önüne geçmiş ağzına veriyordu. betül artık ağlayamıyordu bile. kendinden geçmişti. ben artık ölecek durun diye yalvarıyordum. bana kes sesini yoksa aynılarını sana da yaparız diye tehditler savurdular. çaresiz sustum. dikkatli bakınca betülün bayıldığını farkettim. betülün ağzından göğüs uçlarından ve amından kan süzülüyordu. vücudunun neredeyse her yerinde diş izleri ve morluklar vardı. ben bunları incelerken betülün baygınlık halinde birden irkildiğini farkettim. o da ne. adamlardan bitanesi betülün götüne çok sert bi giriş yapmıştı. öyle sert bi şekilde sikiyorduki ben bile irkilmiştim. artık betülün bacaklarından aşağı süzülen kan ve dölleri çok rahat bir şekilde görüyordum. yedisi de teker teker betülümün götüne döllerini boşaltmışlardı. sadece götüne mi. tabiki hayır. aşkımın amından ve ağzından da döller sızıyordu. adamlar sanki döl makinesi gibilerdi. durmadan ara vermeden o halde sikiyolardı. artık sırayla işlerini bitiriyorlar ve kenara çakiliyorlardı. tam bu sırada bizi kapıda karşılayan adam içeri gitti ve içeri geldiğinde elinde çok kalın iki tane patlıcan vardı. bana döndü. bi kahkaha atıp bak şimdi bu artık son dedi ve betüle doğru ilerlemeye başladı. noluyo demeye fırsatkalmadan patlıcanlardan birini aşkımın dağılmış şeftalisine dayadı ve olanca gücüyle ittirdi. betülde hiç hareket yoktu. ölü gibiydi resmen. ağzından inlemeler ve kesik kesik hıçkırıklar dökülüyordu. adam biraz daha patlıcanı soktuktan sonra arkadaşından yardım istedi. arkadaşı soktuğu patlıcanı o halde tutarken herif diğer patlıcanı aşkımın götüne dayadı. aşırı zorlamasına rağmen girmiyordu. adam işaret parmağını betülün götüne soktu. sonra arkadaşına onunda parmağını sokmasını söyledi. o da soktu. sonra ikisi birden betülün göt deliğini iki yana doğru yırtarak açmaya başladı. göt artık darmadağın olmuştu. betülün göt deliği iyicene açılınca patlıcanın başını içeri soktular. sonra olanca güçleriyle bastırdılar. gözlerime inanamıyordum. iki adet kalın patlıcan betülümün deliklerini yırtıyordu. adam ikisini birden sokup çıkartırken diğerleri son bi kez otuzbir çekip boşaldılar. ardından evi terkettiler. ben kendi gayretlerimle uzun bi uğraştan sonra iplerden kurtulabildim. betül neredeyse ölmek üzereydi. alelacele üstümü giyip betülü giydirdim. ve hemen hastaneye koşturduk. betül uzun bir müddet hastanede kaldı. doktora rica edip bunun aramızda kalmasını istedim. bi tecavüz olayı dedim. adam saolsun çok anlayışlıydı. raporuna da trafik kazası şeklinde geçti. bu olaydan sonra bi daha tam emin olmadan böyle bişeye kalkışmamaya karar verdik. betül şimdi çok ii. biraz psikolojik destek gördü ama şimdi oldukça ii. bu arada meğerse adam cam açıyorum diye önceden kaydettiği başka bi görüntüyü bize izletmiş. tabi biz bunu başımıza bu olay geldikten sonra anladık. bu kadar olaydan sonra bile hala seksten soğumadık. şimdi aynı eski günlerdeki gibiyiz. arkadaşlar bu gerçekten yaşanmış bir olaydır. size tavsiyem bi şey yaşamaya karar verirseniz iyicene emin olmadan hiç birşeye kalkışmayın. seksle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder