Web Sitemize Hoşgeldiniz

31 Temmuz 2012 Salı

Acımasız Bir kız


.
Bir kızla bir bahise girmiştik.Bahisi o kazanırsa bana dilediği gibi her şeyi yapmakla serbestti.Bende onu bağırtana kadar sikecektim...!

Birbirimize söz vermiştik şartlar ne olursa olsun istediklerimizi yerine getirmek için...!O`nun kazanması büyük talihsizlikti...ve bende hemen sözümde durdum.Evet nedir dileğin diye    sorduğumda şok olmuştum..Kızın bir isteği vardı ki olanları erkek arkadaşınında paylaşmasını istiyordu..

Şok olmuştum ama sözümde durmalıydım ne de olsa sözümde...Ve isteğini sordum kendisine ne yapmak istediğini...Bana işkenceler yapmak istediğini ve erkek arkadaşı ile motor üzerinde sevişirken bedenimin motor lastiklerinin altında olması imiş..Benim mazoşist dünyamda bir kasırga koptu sanki..ezilmek ve küçük duruma düşmek hoşuma gidiyordu..ve buda tam istediğim gibi bir    fırsattı..tamam dedi.Yer bir araba garajı idi...

fakat içeride araba yoktu.erkek arkadaşı motorunu koymak için kullanıyordu bu garajı.Neden bilmiyorum ama bir çekimserlikte yaşıyordum öte yandan...Garajda olayı başlattık..ancak erkek arkadaşı henüz gelmemişti...O`da o gelene kadar seninle eğleneyim biraz dedi..Şimdi anlatacağım şeyler tam anlamı ile sadistce şeylerdir.Kız yerde ellerimi bağladıktan sonra bir güzel boylu poslu uzanmamı istedi.

Ayaklarında kısa botlar vardı ve beni    bitiren o kalın kabarık spor çorapları..önce botlarının üzerine tükürdü öylesine bir tükürüş ki ..botunun üzerinde balgam gibi tükürük duruyordu...Tam o sırada erkek arkadaşı içeriye girdi..keyfinize bakın dedi..öpüşmeye başladılar..ve birden bana alaycı bir şekilde bakarak o balgamı yala köpek diye emretti..erkek    arkadaşıda tam yalamaya yeltendiğimde saçımı tutup yala efendinin ayakkabılarını dedi..Kız gülmekten kendini tutamıyordu...kahkahalar atıyordu...

ağızımın içi balgamlı tükürük dolmuştu..Kız botunu tam boğazımın üzerine koydu ve ağızımı açmamı emretti...ağzımı açtım ve tekrar aynı şekilde tükürdü tam ağzımın içine ...ve onu afiyetle    yuttum....Sonra mideme doğru tekme atmaya başladı..erkek arkadaşı motorun üzerine oturmuş .    şovu için hazırlanıyordu...daha hızlı vur diye bağrıyordu...Hızlı vurki nefes alamasın dedi..

O kadar zevkle tekme atıyordu ki..Seni sabaha kadar tekmeleye bilirim diye bağrıyordu.Her bir tekme darbesinde nefesim kesiliyorudu sanki..sonra suratımın    tam ortasına bir tekme geldi...üç defa ard arda bir tekme...ve geber köpek diye gülerek bedenimi motorun altına çektiler..

Motorun arka    tekerleğini karnımın tam üstüne koyarak önce erkek arkadaşı oturdu..midemin üstüne büyük bir press olmuştu..erkek arkadaşı gülüyor ve halinden memnundu..çok konuşan    bir tip değildi ama işkence doluydu..Kız bir yandan suratıma yine tekme atmaya başladı..suratıma tekrar tekrar tükürüyordu.ve sonra olanlar oldu.....

Erkek    arkadaşı penisini çıkardı ve kız benim motorun üzerimde olmasına rağmen oda üzerime o sert botları ile çıkıp anti bir press yaparak...onun penisini yalamaya başladı...bir yandan da gülüyorlardı...Nasıl hissediyorsun kendini köpek diye sordu bana...ve ani bir hareketle motorun üzerine ters bir şekilde yüz yüze gelecek şekilde O`da oturdu...tam onun penisini üzerine..

artık acıdan bağırmaya başladım...çok ağır olmuşlardı..ne kadar dayanabilirimki....gözlerim yuvalarından çıkacaktı...fakat    o gülüyor ve erkek arkadaşı ile dudak dudağa öpüşüyordu.bir yandan daha kendisi penisinin üzerinde gelip gidiyordu...bir atın üzerinde biner gibi...Ben bağırdıkça o sus köpek gebereceksin ayaklarımın dibinde ....dimi sevgilim diye erkek arkadaşına söyleniyordu..

Ve motorun üzerinden indiler kız suratıma tekmeler    yağdırıp duruyordu..dudaklarım patlamıştı..Bu kadar acıyı seven biri olduğumu bilmiyordum..Kanlı ayakkabılarını yalamamı istedi...onları dilimle bir güzel yaladım...Nasıl da gülüyordu..

Sen bundan sonra hep benim köpeğim kalacaksın...sözümü dinlemezsen erkek arkadaşımın spermlerini yuttururum sana...peki efendim dedim.....Kah kaha attı...arkadaşı motora bindi..artık gidiyorlardı..O kızın motora    binmesini bekliyordu...Kız bir saniye diyerek yanıma doğru ilerledi...

botlarının suratıma doğru ilerlediğini gördüm ve ilerden hızla koşarak botunun tam ucuyla önce mideme sonra suratıma bir tekme daha attı..Ve genzinde bir tükürük toplayarak gırtlağıma bastı ve ağızımın içine tükürdü.Erkek arkadaşının yanına    gitti..onu dudaklarından öptü..O`da işte sen benim kızımsın dedi bir harikasın dedi...

Kız herhalde böyle köpeklerin dersini vermek lazım dedi ve bana alaycı bir şekilde baktı sonra hızlı bir şekilde ayrıldılar .    ama kızın kahkaha feryatları yankılanıyordu adeta...

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil