Web Sitemize Hoşgeldiniz

12 Temmuz 2012 Perşembe

Köydeki sex anım

Merhaba Erotikhikayelerr.blogspot.com okuyucuları  benim adım ece şu an 20 yaşındayım ve oldukça alımlı biriyimdir.Sizlerle bir köy anımı anlatmak istiyorum. Orta okul 1.sınıftan 2.sınıfa geçmiştim tatilin oralarına doğru köye gitmiştik.Köyde teyzem gil vardı onlarda kalırdık teyzem gil ile çok iyi anlaşırdık.Birgün teyzem gil kasabaya alış verişe gitmişlerdibende evde yalnız oturuyordum ve sıkıntıdan patlamak üzereydim.Birden evin kapısı açıldı ve teyzemin kocası içeri girdi güneşten iyice kararmış yüzüyle nerde teyzen gil diye sordu bende kasabaya gittiler dedim.Bana dönüp ben tarlaya tekrar gidiyoum sende biraz yiyecek hazırlada gel deyip tekrar gitti.Bende biraz gönülsüzce birşeyler hazırlayıp yola çıktım. Tarlada çalışan eniştem(teyzemin kocası)ağaçların altına hazırla geliyorum dedi bende dediği yere sofrayı hazırladım birazdan yanıma gelip yemegini yedi ve gölgeye biraz uzandı.Bana dönüp sen buradaki dereyi gördünmü diye sordu.Bende hayır dedim ozaman gel seni oraya götüreyim dedi ve beraber yürümeye başladık kısa bir süre sonrs güzel bir derenin kenarına geldik ama bende çok sıkışmıştım hatta altıma bir kaç damlada kaçırdım müsait bir yer bulup işimi gördüm ayağa kalktığıda ise eniştemi karşıda gördüm çok utanmıştım.Ama eniştem pis pis sırıtıyordu bende ne oldu diye sordum senin resmini çektim dedi ve elindeki telefonu salladı.Beraber derenin bir kenarına oturduk eniştemin soluk alışı değişmiş bana bakışları değişmişti.Yanıma dahada sokulup elini bacağıma koydu ve okşamaya başladı ben yapma enişte diye yalvaracak oldum o beni birden altına aldı korkudan çırpınmaya başladım.Ama boşunaydı bir ara kalkıp dediğimi yapmazsan resmini herkese gösteririm dedi.Öyle değince sesim çıkmadı bu fırsatı değerlendirip pantolonumu birde çekip çıkarı verdi altım bir anda çıplak kalmıştı ben ise zavallı yalvarışlar içindeydim o ise soluk almadan bacaklarımı öpüyor öpüyordu bir ara beni sırt üstü çevirip amımı öpmeye başladı ben ise aradaki çalılardan medet umar gibi onları sıkı sıkı tutuyordum eniştem ise amımı emiyor dilliyor ve bir taraftanda soyunuyordubir süre sonra ikimizde çırıl çıplaktık her tarafımı öpüyor okşuyordu garip garip hırlıyordu yine amımı öpmeye başladı ben ise şaşkındım beni domalttı ve götümü yalamaya başladı bende yeni zevk almaya başlamıştım bir süre sonra şikini götümde hissettim birden kendimi toprağın üzerine attım ama kaçamıyordum iki eliyle kalçalarımı öyle sıkıyorduki anlatamam tekrar götüme zorladı ben çok sıkıyordum yine olmadı bir ara boğazımı öyle bir sıktıki nefes alamadım işte o sırada arkama birşey girdi ben ise bağırdım canım çok yanıyordu kaçmak istiyorum ama bir türlü altından kaçamıyorum eniştemin hırıltıları artıyor ve leş gibide ter kokuyorduben ise toprağı tırmalıyordum.Birsüre sonra üzerimden kalktıve yanıma devrildi çok çabuk üzerimi giyindim ve eve gittim bir ara tuvalete gittiğimde kilotumun kan olduğunu gördüm ve çok korktum.Bir ara bunu enişteme söyledim oda ir şey olmaz kendini çok sıktında ondan oldu dedi.Aradan 1 Hafta geçti köyde bir düğün vardı herkes oradaydı bir ara teyzem bana evden bir tepsi al geldedi bende eve gittim tam kapıdan çıkmak üzereydimki eniştem geldi hiç bir şey söylemeden elimden tutup beni içeri götürdü ve yine hertarafımı okşamaya başladıben ise duvara yaslandım öylece duruyordum.Eteğimi kaldırıp elini kilotumdan içeri soktu biraz irkildim ama nafile o bildiğini yapıyo üzerimdeki gömleği çıkardı göslerimi emiyordu bende zevk almaya başlamıştım kendide soyundu benden önce çırıl çıplaktı omuzlarımdan tutup beni aşağı itti sikini ağzıma almamı istiyordu ben ise acemiyim kızdı ve beni kucağına aldığ gibi yatağa attıtekrar öpmeye başladı amımım dillemeye başladı ben ise ilk defa bu kadar zevk alıyordum çişim geliyormuş gibi oluyordu anlatılmaz bir zevke kapılmıştım bende ona karşılık vermeye başladım bu onun çok hoşuna gitmişti eniştemde bende garip hırıltılar çıkarıyorduk inanın bu insanın elinde değilyine beni domalttı ve arkama bol miktarda krem sürdü o kremin sürülmesi bile insanı çıldırtıyor.Bir süre sonra arkamdan girmeye çalıştı canım yandı ben kaçtım ilk seferdekigigi gene kanar deyince kendimi geşettim o anda sikinin hehsi götüme girmişti hiç hareketsiz kaldıktan sonra gidip gelmeye başladı artık acı yoktu zevk vardı odanın içi hızlı nefes alışlarıyla doluyordu ben ilk defa orgazm olmuştum müthiş bir duyguydu tarifi imkanszdı bir süre sonra eneiştemde içime boşalmıştı biraz bekletdikten sonra içimde çıkardıbenim ise içimden meniler çıkmaya başladı biraz dinlendikten sonra üzerimizi giyip düğünün devamına yetiştik ama tepsiye gerek kalmamıştı. Eniştem ile daha sonra yaşadığım hikayelerde görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil