Web Sitemize Hoşgeldiniz

29 Temmuz 2012 Pazar

Plajdaki Liseli kızla lezbiyen hikayem

Selam, ben Sevilay. 22 yaşında, 1.76 boyunda, kumral, buğday tenli, fiziği son derece düzgün, bakımlı lezbiyen bir hatunum. Yaz gelmiş ortalık ısınmaya başlamıştı. Bizim finaller bitmiş herkesi bir eve dönme telaşı sarmıştı. Ben de ailemin yazlığında birkaç gün geçirip tekrar okula notları öğrenmek üzere dönmeye karar verdim. Bir gün önceden yazlığın yakınında oturan Hatice hanımı arayıp, yazlığın temizliğini yaptırmıştım. Amacım kafa dinlemekti, bütün sene ders çalışmaktan yorulmuştum.

Arabamla yazlığa yaklaşınca insanın içine bir enerji dolduğunu hissetim, ama yalnızdım ve hayıflanmıştım. Bizim yazlık bir yokuş çıktıktan sonra hemen aşağıda sakin bir koyda bulunur. Yanımızdaki iki yazlıktan biri amcamın, biri de Almancı bir ailenindir. Neyse, yazlığa yaklaşırken yokuşun ortalarında bisikletle giden iki tane kız gördüm. Kızlara şöyle bir baktım ve kendi Lise yıllarım aklıma geldi, kızlar çok seksi gelmişti bana. Kızlara bakarak yoluma devam ettim. Hatice teyzeden yazlığın anahtarını aldım. Sağolsun havuzu dahi doldurmuşlar. Ama baktım havuzun suyu buz gibi, pek girmeye niyetim yoktu. Valizlerimi odaya attım, bikinimi giyip, getirdiğim biralardan da iki tane alıp kendimi şimdilik ıssız olan sahile bıraktım. Bir de baktım biraz önceki bisikletli kızlar sahilde denize girmişler. Onları görebileceğim bir yere havlumu serdim. Maksat kızlarla sohbet etmekti, aklımdan en ufak bir hınzırlık geçmiyordu.

Bu arada kızlara alıcı gözle bakmaya başladım. Birisi esmer, siyah kısa saçlı, diğeri ise siyah saçlı beyaz tenli bir kızdı. Göğüsleri yeni yeni olgunlaşmış, ama yine ‘70 D’ vardır diye düşündüm. Kızlar suda şakalaşırken kızların iç çamaşırı ile girdiğini farkettim. Sudan çıkıp hemen 3-5 metre yakınıma oturdular. Beyaz tenli olan kız, tenine uygun beyaz iç çamaşırı giymiş, diğeri ise kırmızıyı tercih etmişti. Kızlar sırtı bana dönük bir şekilde sutyenlerini çıkarıp, dolgularındaki suyu sıktıktan sonra tekrar giydiler. Bir müddet sonra beyaz tenli olan bana seslenerek, “Ateşin var mı?” dedi. Ben de kafamı sallayınca ağzında sigarasıyla yanıma gelip, eğilip sigarasını yaktı. Gayri ihtiyari göğüslerine baktım ve bu esnada göz göze geldik. İçtiğim birayı görünce, “Güzel biradır!” dedi. Ben de, “Var bir tane daha, içmek istersen?” dedim. Arkadaşına seslendi ve yanıma oturdu, verdiğim birayı içmeye başladı. Okulundan, 16 yaşında olduğundan falan, herşeyi 5 dakikada anlatmıştı.

Derken diğer kız da geldi yanımıza. Sohbete o da katıldı. İlk yarım saatte her ikisiyle kanka olmuştuk. Bikinlerini neden getirmediklerini sorduğumda, okuldan kaçıp geldiklerini, ailelerinin haberi olmadığını söylediler. Islak çamaşırlarla üşütebileceklerini söyleyip, hemen arkadaki yazlığı gösterip, bikinilerimden vermeyi teklif ettim. Bir iki saniye birbirilerine bakıp kabul ettiler. Eşyalarını giyip benimle birlikte yazlığa geldiler. Ben yukarı çıkıp onlara bikini ayarlarken, buzdolabından kendilerine bira alabileceklerini söyledim. Aşağıya indiğimde biraları açmış içiyorlardı. Bikinileri paylaştırdım, ikisi banyonun yanındaki küçük odada değiştirip geldiler. Biraz büyük gibi dursa da, yine de seksi olmuşlardı. Kızlar biralarını bitirdikten sonra, her birimiz ikişer bira kapıp sahile indik...

Saat 10:00’a geliyordu ve güneş kendini belli etmeye başlamıştı. İkişer birayı çabucak bitirip, kendimizi denizin serin sularına bırakmıştık. Suda şakalaşıp birbirimizi bariz şekilde mıncıklıyorduk. Saatin epey ilerlediğini, kızlardan birinin benim başım dönüyor demesi ile anlamıştık. Öğlen sıcağı tam tepemizde, aç karnına içtiğimiz biralarla fena olmuştuk. Biraz kendimize gelmek için yazlığa gitmemizi önerdim, kabul ettiler. Yazlığa vardığımızda hepimizin uykusu vardı, sanırım güneş çarpmıştı. Alt katta bulunan misafir yatak odasındaki çift kişilik yatağa, üçümüz de yanyana uzanıp, adeta sızar gibi uyumuştuk.

Nekadar uyuduk bilmiyorum, ama ilk uyanan ben olmuştum. Kızlar tabiki büyük beden bikini giyince her tarafları açılmış, Züleyha’nın (beyaz tenli kızın) göğüsleri sıyrılmıştı. Tanrım, ne iştah açıcıydı. Biraz seyrettim ve dayanamadım, bikinisinin üzerinden amını hafifçe okşadım, oradan göbeğine çıkıp, açılmış göğüslerine bir öpücük kondurdum. Öpücük kondurduktan sonra kafamı kaldırdım ki, göz göze geldik. Birden panikledim. Ama Züleyha parmağı ile ‘Sus!’ işareti yaptıktan sonra bikinisinin altını dizlerine kadar sıyırdı. Ben de ona yardımcı olup onu çırılçıplak bıraktım. Hareketlerime engel olamıyordum. Yanındaki kız (İrem) uyansa ve yaygarayı koparsa, ne derdim ben aileme diye düşünüyordum ki, Züleyha İrem’in göğüslerini açıp okşamaya başladı ve o esnada İrem uyandı. Ne tepki verecekti bilmiyordum ve gayet doğal bir tepki ile o da karşılık vererek, Zeliha’nın göğüslerini okşamaya başladı. İrem Züleyha’nın göğüslerini okşarken, Züleyha da benim bikninin üstünü sıyırıp, benim göğüslerimi okşamaya başladı.

Çok geçmeden üçümüz de çırılçıplak kalmıştık ve sadece birbirimizin göğüslerini okşuyorduk. Ben dayanamadım İremin dudaklarına uzandım ve ufak bir öpücük kondurdum. Sonra bir kere daha, bir kere daha ve bir kere daha. Derken İrem öyle bir yumuldu ki dudaklarıma anlatamam. Ben İremle öpüşürken, Züleyha da elini İrem’in amına atmış okşuyordu. Öpüşmemiz bitince İrem göğüslerime yumuldu. Sonra onun yerini Züleyha aldı. İrem dudaklarımın ifadesini alırken, Züleyha da göğüslerimi yalıyor, amımı okşuyordu. İrem bu sefer sol göğsüme öpücük kondurup dudaklarıma yöneldi. Biraz daha öpüştükten sonra, ben onun göğüslerine yumuldum. Diğer göğsünü de Züleyha aldı. Elim İremin sıcacık ve oldukça ıslanmış amına gitti. Artık hunharca okşuyordum. Tek kelime etmeden sevişiyorduk ve ben bu büyüyü bozmak istemiyordum...

İremi iyice yatırdım ve göğüslerini ve amını okşayarak dudaklarına yumuldum. Züleyha da İremin bacaklarını iyice aralamış ve amına ufak öpücükler atıp okşuyordu. Züleyha dilini iyi kullanmaya başlamış, İremi kıvrandırırken, İrem de benim amımı okşuyordu. Bir müddet sonra eğildi ve benim amımı da o yalamaya başladı. Derken ona yardıma Züleyha gelmişti. Kızlar öyle seri yer değiştiriyordu ki, biri dudaklarımın ifadesini alıp göğüslerimi okşarken, diğeri amımı yalıyor, derken birden diğeri göğüslerimi yalamaya başlıyordu. Ve bana ilk Orgazmımı yaşatmışlardı. Durmaya niyetim yoktu, tabiki kızların da. Züleyha kulağıma eğilip, “Bakiremisin?” diye sessizce sordu. ‘Hayır!’ dercesine kafamı salladıktan sonra, iki parmağını içime kaydırıverdi. Çarşafı ısırmaya başlamıştım zevkten, çünkü İrem de bu arada benim arka deliğimi yalıyordu. Çok geçmeden ikinci kez zevk sıvımı bırakmıştım.

Artık kızları ödüllendirmek gerektiğini düşünerekten Züleyhayı altıma aldığım gibi amını emmeye başladım. İrem de Züleyha ile öpüşüp göğüslerini yalıyordu. Her iki deliğini de yalayıp arka deliğini yumuşattıktan sonra, arka deliğine parmağımın birini soktum. Şimdi arkasındaki parmağımı git gel yapıp, amını yalıyordum. Yalamalarıma İrem de Züleyhanın amını okşayarak katılıyordu. Ve beklenen final, Züleyha da Orgazm olup boşalmıştı. Hemen vakit kaybetmeden İremi alıp amını amıma sürtmeye başladım. Müthiş sıcaklığını hissetmek beni kudurtuyordu. Züleyha gözleri kaymış bir şekilde bizi izliyor, elini amına götürüp kendi zevk sularının tadına bakıyordu. İrem de çılgınca Orgazm olmuştu ve hepimiz topu topu yarım saat süren çılgınca bir seks girdabından çıkmış, yorgunluktan gözlerimiz kaymış bir şekilde uykuya dalmıştık.

Yine ilk uyanan ben olmuştum, hemen bikinimi giydim ve onlara da giydirdim ve yine uyuyormuş gibi yaptım. Bir süre sonra kızlar uyanmış ve beni uyandırdılar. İrem, “Tuhaf rüyalar gördüm...” dedi. Ben de nasıl rüyalar olduğunu sordum. “Saçma sapan...” diye geçiştirdi. Ben de ses çıkarmadım, belki utanmıştır diye. Odadan çıkarken İrem önde, ben arkasında, benim arkamda da Züleyha vardı. Züleyha popoma çimdik atarak, “Yemedim ben bunu!” diye kulağıma fısıldadı. Ben de, “Biliyorum :)” dedim ve çıktık.

[Sevilay]

2 yorum:

  1. selam ben hasan yaş 26 bayanlar kendine güvenen ateşli kızlar hanımlar varmısınız benimle canlı canlı sikişmeye varım diyosanız ilk tanıtıcı msj atın lütfen gayların topların aramasın bakmıyorum ve ilgilenmiyorum boşa aramasınlar beni sadece ateşli kızlar hanımlar arasın beni bu yüzde her cağrıya bakamıyorum kızlar ilk tanıtıcı msj atın tanışalım ateşli kızlar ben azgın boğanız sikici hasan hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am göğüs emerım yalarım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların ben amcığı sikmeden önce ilk muğaynesini yaparım bu am ne istiyor emilmekmi öpülmekmi dil ucuyla yalanmakmı yoksa yarağımın başının sürtmesinimi istiyor diye bakmam gerek ateşli kızlar hanım gelin bu farkı benimle yaşayın hayatınızda hc tatmin edemeceğniz kadar zevk ve mutluluk tatacaksınız bundan emin olun ayrıca kızlık zarı tespiti yapılır liseli kızlar hc cekinmeden msjla sormak istediğiniz sorularınız varsa sorun liseli kızlar ben am dokturunuz hasan sikci sakın gaylar toplar geyler aramasın beni bakmıyorum onlara mümkünse sadece ateşli kızlar bayanları bekliyorum ben hizmetındeyım türksel 05353603675 vodafone numaram 0539 294 15 71 west35_@hotmail.com vodafone 0539 29415 71 ve türksel 0535 360 36 75 not özele açık numarlar

    YanıtlaSil

  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil