Web Sitemize Hoşgeldiniz

15 Temmuz 2012 Pazar

Oğlumun arkadaşı

Merhaba Erotikhikayelerr.blogspot.com adım Asuman 38 yaşında 1 çocuk sahibi eşinden boşanmış fiziği ve medeni halimle erkeklerin peşinde koştuğu bir kadınım özellikle bacaklarım, göğüslerim, sarı saçlarım ve ses tonum erkekleri hemen etkiliyor bir kadın olarak bunun farkındayım ve bu durumumdan son derece memnunun çocuklu olmam nedeniyle oldukça dikkat etmem gerektiğinde çok fazla bu durumun zevkini çıkaramıyorum eşimden 4 sene evvel boşandım tek sebep cinsel olarak yetersizliği idi çokta erken yaşta (18)evlenmiş hemen de çocuk yapmıştım ama her zaman kendime baktım kocamın yetersizliği yüzünden onu bir çok kez boynuzlayarak ihtiyacımı karşılıyordum ama artık duldum ve herkesin gözü üzerimdeydi ve de oğlum Mert büyümüş 20 yaşına gelmişti üniversitede okuyordu liseden beri birlikte okudukları haluk ile aynı üniversiteyi kazanmışlar çoğu kez birlikte ya bizde yâda Haluklarda ders çalışıyorlardı Haluk Mert’e göre fiziki açıdan daha gelişmiş bir çocuktu 25–26 gösteriyordu oysa Mert ile aynı yaştaydılar bize geldiklerinde her zaman beni süzer resmen gözlerini üzerimden alamazdı Mert’ten dolayı sesimi çıkaramıyordum aslında hoşuma da gitmiyor değildi hani epey uzun zamandan beri hiçbir erkekle de birlikte olmamıştım azmak üzereydim ama bu da oğlumun arkadaşı da olmazdı ya hem ben sübyancı mıyım diye içimden geçirdim. Bu düşüncemin üzerinden 1 ay geçmişti oğlum Mert arkadaşlarıyla hafta sonu için Sapanca’ya gitmişlerdi evde yalnızdım ve her tarafımı ateşler basıyordu televizyon seyrederken masumane bir öpüşme sahnesi anında kendimle oynadığımı hissettim gayri ihtiyari olmuştu ve üstelik elim göğüslerimdeyken bacak aramın da ıslandığını hissetmiştim ben yinede filimi seyretmeye devam ediyordum ama kendimle oynamam daha da artmış ve amımın suları külotumu ıslatmaya başlamıştı bu durumda kendimi tatmin etmek istemiyordum çok uzun zamandır yaptığım buydu Mert’te evde yokken birini bulmalıydım bir erkekle birlikte olmalıyım diye düşündüm ve hemen olduğum yerden kalkarak üzerime askılı bir tişört geçirdim altıma da dizimin nerdeyse bir karış üzerinde pilili kot mini etek giydim amacım bir diskoya gidip gözüme kestirdiğim bir erkekle otel odasında sabahlayıp ateşimi söndürmekti bu düşünce bile beni deli ediyordu vücudumda yanmayan hiçbir yerim yoktu bacak aram, amım, göt deliğim resmen tutuşuyordu kasıklarımda bir erkek kasığı vücudumda hoyrat bir erkek eli istiyordum tam giyinmiş evden çıkıyordum ki telefon çaldı . Mert olabilirdi, evet arayan Mertti anne Haluk buraya gelmedi, telefonu da cevap vermiyor bir bakar mısın çok merak ediyoruz, bana bildirirsen sevinirim dedi bende merak etmiştim ve olur diyerek telefonu kapattım evden çıkarak üzerime aldığım hırkayı arabama bırakıp Halukların evine yöneldim kapı çaldığımda Haluk kapıyı açtı beni karşısında mini etekli ve oldukça açık bir tişörtle görünce gözlerini benden ayıramadan kekeleyerek aaa Asuman teyze diyebildi sonra kendini toparlayarak buyurun diye bildi hayırdır Haluk Sapanca’ya gitmemişsin Mertler seni çok merak etmiş ev telefonunu da hatırlayamamışlar bende hatırlayamadım cebine de ulaşılamıyormuş beni gönderdi sana haber bekliyorlar benden dedim Halukta anneannem hastalanmış babamlar acilen İznik’e gidince ben gidemedim biliyorsunuz evde kediler var cebimin de şarjı bitmiş daha yeni fark ettim hatta siz geldiğinizde şarja koyuyordum dedi bende eee bir şeye ihtiyacın var mı yemek filan yedin mi dediğimde valla yumurta kırmaya hazırlanıyordum ama nasıl becereceğimi de bilmiyorum açıkçası dedi müsaitsen dur bir bakayım deyince Haluk olur mu öyle şey buyurun özür dilerim kafam çalışmadı tekrar özür dilerim diyerek beni içeri davet etti bu arada Mert'i de arayarak durumda haberdar ettikten sonra mutfağa yöneldim ve haluk’a sahanda sucuklu yumurta yaptım ve Haluk yumurtayı yiyene kadar onu bekledim Haluk yumurtasını yerken bile defalarca bana teşekkür ediyor ama gözlerini de bacaklarımdan alamıyordu yumurtasını bitirdikten sonra kalkıp karşımdaki deri koltuğa geçti tam kalkıyordum ki birden bire hafifçe kekeleyerek kırmızı bir suratla siz çok güzel bir kadınsınız dedi bende gerçekten mi beni güzel mi buluyorsun dedim Halukta evet diyerek hem de çok diye ekledi birden çok etkilenmiştim zaten her şeye hazır olan ben tahrik olmuş vaziyette olduğum yerden kalkarak gerilir gibi yaparak kollarımı havaya kaldırdım bu hareketimle eteklerim iyice yukarı kalkmış bacaklarım tamamen ortaya çıkmıştı bu hareketi bilinçli yapmış Haluk’u tahrik etmek istemiştim, Haluk bu hareketim karşısında yutkunmuş gözlerini önüne eğmişti ki daha da tahrik olmuş bir halde bu sefer tamamen istem dışı sürüklenircesine Haluk’un yanına yanaşırken hafif hafif dans etmeye başlamıştım haluk nefes almıyordu ok yaydan çıkmış Halukla sevişmemiz kaçınılmaza doğru yol alıyordu yanına oturduğumda terden sırılsıklam olduğunu ve çok derin nefes aldığını hissettim hiç ara vermeden bacağımı bacağının üzerine atarak dirseğimi omzuna dayayarak elimle saçını okşamaya başladım oda kolunu belime atmıştı bu hareketimle bacaklarım ayrılmış şeffaf dantelli küçücük külotum ve amım ortaya çıkmıştı Halukun kulağına eğilerek madem güzel buluyorsun o zaman bu güzelliğin hakkını ver dedim ama siz Mert’in annesi diye kekelerken o zaman hayallerinde kalmak zorunda dedim ve bacağımı üzerinden alıyordum ki hayır hayır bunu yapmayın sizi istiyorum dedi, bende o zaman Mert’i filan bir kenara bırak bu fırsatı değerlendir diyerek bacağımı havaya kaldırıp amımı tamamen Ortaya çıkardım hemen elleriyle tişörtümü yukarı sıyırarak göğüslerimi okşamaya ve deli gibi öpmeye başladı bir müddet öpüp okşadıktan sonra yerimden doğrularak etekliğimi çıkardım pantolonunun fermuarını çekerek yarağını dışarı çıkartarak ağzıma alıverdim harika bir yarağı vardı taş gibiydi ve oldukça iriydi yarağını dibine kadar ağzıma alarak emiyordum oda kolunu uzatarak elini külotumun içine sokarak zevk ve heyecandan sırılsıklam olmuş amımı okşuyor parmaklıyordu, yarağı artık taş gibi olmuş amıma girmeye hazır hale gelmişti tek hamlede külotumu çıkarttığımda oda tişörtünü, pantolonunu ve külotunu çıkarmıştı ter vaziyette sırtımı ona dönerek bacaklarımı üzerinden geçirip elimle kavradığım yarağının üzerine oturmaya başladım heyecandan yapış yapış olan amım hiç zorlanmadan o kocaman ve kalın yarağı dibine kadar almıştı yarağın her santimini hissetmiştim ama amım hala daha yok mu der gibiydi amımın kaslarını oynatarak yarağını içimde sıkıştırıp gevşetirken üzerinde inip kalkmaya başlamıştım, bir yandan da parmaklarımla amımın dudaklarını açabildiğim kadar açarak yarağın daha çok sürtünmesini sağlıyordum bir müddet sonra yarağın üzerinden kalkmadan yüzümü Haluk’a döndüm kollarımı boynuna dolayarak dudaklarına yumularak üzerinde inip kalkmaya devam ederken birde bire müthiş bir zevk dalgasına tutularak seller sular gibi tabiri caize şaldır şaldır boşaldım boşalırken attığım çığlık bile beni ürkütmüştü ama Haluk daha da azmış amını suladım götünüde isterim diye tutturmuştu 20 yaşındaydı ama değme tecrübeli erkeklere taş çıkarırdı tam bir erkek ve süper bir sikiciydi daha boşalmaya niyeti yoktu bile hemen yarağının üzerinden kalkarak am sularımla vıcık vıcık kayganlaşmış yarağını elimle kavrayarak göt deliğime dayadım bunu isteyerek hislerime tercüman olmuştu daha kafasın dayamamla Haluk’un ilk hamlesiyle yarrağının başı içime girmişti bile ona yardımcı olmak için ıkınarak yarağın üzerine yüklenince tamamı götümün içinde kayboldu bu sefer ben hareketsizken o alttan bana geçirmeye göt deliğimde bir pompa gibi yarağını çalıştırmaktaydı, göt deliğim iyicene açılmış rahatlamıştı, Haluk artık götümden çıkıp amıma amımdan çıkıp götüme dalıp duruyor taşakları apışlarımı kasıklarımı dövüp duruyordu Haluk birden bire yerinden doğrularak beni koltuğa yüzükoyun yatırarak hafif domalmış pozisyonda bacaklarımı parçalarcasına ayırarak amıma öyle bir yüklendi ki işte o an içimde ne var ne yoksa dışarı patlatırcasına, boğuk bir çığlıkla ağlarcasına boşalmıştım vücudum hala titriyor orgazmın doruklarını yaşıyordum ki Haluk amımda iyicene hızlanarak gidip gelmeye başladı beni tek bacağımın üzerinde tutup diğer bacağımı kıvırarak göğsüne sıkıştırıp amıma geçirmeye başladı, alttan harika vuruyordu birden bire nefesi sıklaşmaya ve kasılmalara başladı korunmuyordum ve içime boşaltamazdım onu, kendimi ondan kurtararak önünde diz çöktüm ve yarağını hızla sıvazlamaya başladım ve az sonrada Haluk iniltiler eşliğinde sert kasılmalarla boşalmaya başlamıştı tüm spermleri ağzımı ve yüzümü doldurmuş sızanlar çenemden göğüslerime akıyordu az sonra ikimizde koltuğa yığılıp kaldık ağzımdan çıkan tek kelime harikaydın oldu Haluk’ta aynen sende diyebildi sonra birlikte duş aldık ve önümüzdeki uzun geceyi sabaha kadar uyumaksızın sevişerek geçirdik gün ışıdığında Haluk hala beni sikiyor ben ise 5–6 orgazma ulaşmanın mesafelerini kat ediyordum, o akşamdan sonra Halukla her fırsatta bir araya gelip bir otelde yâda başka bir ıssız köşede bu benim arabamda oluyordu sık sık sevişiyoruz Bir gün kızgınlıkla oğluma ananı sikerim dese hiçte yalan söylememiş olacak fakat ondan ayrılmam gerekiyor artık, çünkü kendini fazlasıyla kaptırmaya başladığını hissediyorum,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder