Web Sitemize Hoşgeldiniz

12 Temmuz 2012 Perşembe

Türbanlı sekreterimi zorla bağırtarak siktim

Merhaba benim ismim Turan 40 yaşında evliyim minyon olmama rağmen bayanların ilgisini cekmekteyım ufak bir bürom var sekreterim ısten ayrılması nedeniyle gazete ilanıyla sekreter ilanı vermıstım. Gelenlerin arasında kapalı evli bir bayan alımlı olmamasına rağmen pazartesi işe başlamasını söyledim . İşlerim yoğun olması nedeniyle fazla Aysel hanımla konuşamıyorduk yalnız bir gün dar uzun ve kırmızı etekli bayanlardan hoşlanırım diye bir konuşma geçmişti aradan birkaç gün gectiginde Aysel hanım hoşlandığım tipte bir kıyafetle geldi ve yırtmaçlıydı benim gözüm gidiyordu ancak evli olması ve benimde tabiki aman boş ver gaza gelme dedim Aysel hanım nasıl güzelmi kıyafetim dedi bende çok hoş dedim mutfaktan bana cay getirmeye gittiğinde çok harika bir kalçası olduğunu fark etim neyse Aysel hanımla sohbetimiz tam başlamıştı artık aile sorunları seks vb. seks hikayeleri


Istanbul dışında bir işim olması nedeniyle iki gün gelmeyeceğimi söyledim ve Ogün eve gittim akşam işimin öbür haftaya kaldığını telefonla arıyarak söylediler ertesi gün bende biraz rehaveten işe geç gittim elektrikler kapalı olmasından büronun kapısını tıkılatım açan olmadı tabiki biraz kızarak kapıyı açtım ışıklar yanıyordu ama koridorda kimse yoktu benim odadan boğuk ses geliyordu önce çok korktum kapı arasından baktığımda Aysel ve bir erkek vardı çok şaşırdım ama eşi olabilir dedim ancak büroda neden fantezi herhalde dedim ve bir şey demeden çıktım bürodan 2 saat sonra büroyu aradım Ankara dışına cıkmadımı büroya gelecegimi söyledim ve büroya gittim. Emineye olayları anlatıgımda yüzü kızarmıştı ama yinede her şeyi anlatı eşinin arkadaşıymış Ankara dışında evi varmış benim gideceğimi duyunca atlamış gelmiş neyse aradan bir gün gecmiştıkı yine Aysel dar ve uzun eteğini giymiş gelmişti her içeri girdiğinde bakıyordum bir ara yüz yüze geldıgımde gözümü ayırt edemedim oda güldü mutfağa gectıgımde bırşeymi oldu diye mutfağa geldi bende yok çayımı doldurayım birde raftaki kağıtları alayım dedim ben çıkarım dedi sandalyeye çıktı ve aldı inerken bir hisle belinden tutum kalçası erkeklik organıma degdıgınde iyice bastırdım ve cekıldım ve ıcerı odama gectım ama artık iyice kendimde degıldım emıneyi çağırdım ve Aysel bak anlamıssındır senden çok hoşlanıyorum beraber olmak istiyorum eğer sende istiyorsan koltuğa otur eğer istemiyorsan hıcbırsey demeden odadan çık ve böylece hayır kabul eder bu konuya nokta koyarız dedim kafasını önüne eğerek dışarı çıktı o an çok kötü oldum.

Aradan bırkac gün gecmiştiki eminenin annesi vefat etmişti evlerine gıttıgımde çok üzgündü aradan 2 hafta sonra işe geleceğini söyledi aynı mahallede oturmamız nedeniyle arabayla almaya gittim gelen olmadı bekledim yok kapıyı çaldım Aysel kapıyı açtı eşinin veraset işlemleri için memlekete gittiğini telefon açacağını oyuzden bekletıgını söyledim içeri girdimde kimse yoktu oğlum okulda dedi neyse esini arada 10 dakikaya yakın konuştu sonra odaya geçti ve kırmızı etegını gıydı geldi bak beni tahrik ediyorsun kız dedim güldü ne dedi o an yüzsüze geldik artık sormaya niyetim yoktu sarıldım olmaz dedi ama ben eşarbının üzerinden öpmeye elimle kalçasına bastırmaya başladım çekmeye çalışıyor ama zorlamıyordu fermuarımı açtım erkeklagımı öpmesini istedim öpmeye yalamaya başladı bir müddete sonra ağzına ve eşarbına boşaldım.

banyoya gittim geldıgımde Aysel cay koymuş ocağa cay ıctık encok nelerden hoşlanırsın dedim elbiselerim üzerinden yalanmak dedi bende bunun üzerine bluzu üzerinden goguslerını yalamaya bacak arasına erkeklıgımı sürterek oral seks yaptık ve tekrar boşalma noktasına geldıgımde eşarbına boşalmamı söyledi boşaldım. Bu böyle artık hergun sabah büroyu açtıktan sonra oluyordu birgun büroya geç geldiğimde sekreterimin yanında 36 yaşında kapalı etine dolgun bayan olduğunu gördüm benle tanıştırdı ismi meryemdi evli ve kapı komşusu olduğunu söyledi temizlik islerine gittiğini söyledi neyse baya sohbet ettik gözlerim öyle kalçasına gidiyordu Meryem hanim bunu fark etmesine rağmen ses çıkartmıyordu birkaç gün sonra yine geldi yine sohbet ettik gitti yine gelmesini istiyordum ama sekreterime bunu söylemek istemiyorum cumartesi sekreterim izinliyken Meryem hanim geldi Aysel yokmu dedim izinli olduğunu söyledim gitmek istedi bende gelmişken gel bir soluklan soğuk birsey iç dedim kabul etti.

sohbete etmeye başladık temizlik yapmış gelmiş çok yorulduğunu söyledi bende duş alabilecigini söyledim Meryem ise güldü neden güldün dedim Aysel de hergun büroda duş aliyomus zaten dedi bende sasirtim nasıl yani dedim herseyi anlatır bana dedim ben sok geçirmiştim neyse böylece sohbet koyulaştı nerde oturuyorsun dediğimde sincanda olduğunu söyledi bende elvankente oturuyorum yakınmışız dedim neler yapıyorsun dedi neyapiyim esim memlekete bende yanlizim dedim Meryem hemen yok canim hiçte yanliz değilsin Aysel varya dedi ve güldü neyse konuşurken kocasının yatalak olduğundan temizlik isini yaptığını söyledi bende pazar günü bana gelsene evde hem sohbet eder hem de evi temizlersin dedim ücreti sordum 30.000.000 olduğunu söyledi bende anlaştık dedim adresi verdim aksam bilgisayar takıldığımdan sabah ezanıyla yatmıştım tam saat 9:00 gibiydi kapı çaldı sex hikaye

Meryem gelmişti kırmızı eşarp dar bir bluz ve uzun etek vardı müthiş etkilenmiştim cokmu erken geldim dedi yok dedim içeri girdi arkası donukken kalçasını gördüğümde bir anda benimki sertleşti Meryem ben yatıyorum dedim sen bittimi çağırırsın dedim nerde giyinebileceğini sordu temizlik kıyafetlerini yatak odasında değiştir dedim yatak odamıza girdi bende salonda bekledim 10 dakika sonra şalvar giymiş olarak geldi busefer beyaz eşarp vardı Odaya gittiğimde tüm kıyafetlerini dağınık yatağın üstüne atmış olduğunu fark ettim eteğini aldım kilodu ve eşarbı tam yastık üzerindeydi yattım gozmu kiloduna takıldı aldım kokladığımda değişik bir heyecan aldım eşarbını aldım erkekliğime surdum artık uykum kalmamıştı kilodunu koklarken eşarbını erkekliğime sürerek boşaldım tabiki çarşafa cunki fark etmesin diye biranda uykuya dalmışım bir ara Faruk bey sesiyle uyandım.

Meryem içerdeydi üstümden yorganı kaldirirak kalktığımda Meryem gözlerini kapata anlamistimki çıplak olarak kalkmıştım hemen üstümü kapatim dışarı çıktı üstümü giyindim cay koymuş içtik bana özel bir soru sormak istediğini yanlış anlasilmamisini söyledi bende sormasını istediğimde neden eşarbının erkekligiminin yanında kilodununda tam yastık ucumda olduğunu sordu bende neden kilodunu ve eşarbını açıkta bıraktığın sordum o da eminenin böyle şeylerden hoşlandığımı söylemiş o nedenle koymuş anladimki o da seks istiyordu konuyu kısadan keserek bak canim dedim ben oral seksten hoşlanırım dedim eğer istersen yaparız dedim bilmemki dedi sen bilirsin dedim çayı içtikten sonra duş aldım oda islerini bitirdi ve üstünü giydi bende duş alsana dedim yine bilmem ki dedim sende ama herseyi bilmiyorsun hadi gir dedim girdi yıkandı çıktı ve üstünü giyindi saat 1 olmuştu bense ne yapacağımı bilemiyordum açıkçası tam cesaretim yoktu ben gidiyim dedi arabayla bırakayım dedim arabayla evine bıraktım tabi 30.000.000 TL yi verdim evlerimiz baya yakınmış dedi evet istediğin zaman gel dedim ama her evden çıktığımda esim nereye gittiğimi soruyor eve geldigimdede para soruyor dedi bende para önemli değil aksam çıkabiliyorsan çık yine para verdim dedim nereye gideceksin dedi bende eve gidip yatacağım dedim güldü neyse eve gittim. sex

odaya gittiğimde sok geçirmiştim kilodu ve başka bir eşarbını yatağa bırakmış onlara sarılarak yattım aksam üzeri kapı çaldığında Meryem geldi o hanımefendi temizliğime geldin dedim hayır eşarbımla kilodum burada kalmış dedi. Onlar benim dedim güldü bende zaten onu için geldim dedi içeri girdi. Hemen sarıldım oksamaya basladim uzun eteklerinin uzerinden elimi gezdirirken iri dudaklarini emmeye basladim femuarimi actim agzina aldi baya uzun emdikten sonra hadi emineye yaptigin gibi esarbima bosal dedi agzina ve esarbina bosaldim yarim saat dinlendikten sonra banyoya girdik tum vucudunu emdikten sonra arkasina gectim ve arkadan on tarafina soktum uzun sure gidip geldikten sonra icime sakin bosalma agzima bosal dedi tam bosalirken cikartim ve agzina verdim ve bosaldim anyodan cikti yataga girdik bir saat yattik ve tekrar oral seks yapmaya basladik bacak arasini emmeye doyamiyordum oda erkekligimi emiyordu uzun bir sureden sonra yine agzina bosaldim.

ancak bende artik derman kalmamisti ve saat gece 1 olmustu esin merak edmezmi dedim yok dedi ablamlara gidecegini soylemis kizini basinda birakmis sabaha kadar sarilarak yatik sabah uyandigimda meryemin ustumde oldugunu erkekligim meryemin icinde oldugunu farkettim bana bakarak sakin icime bosalma dedi neden dedim dogum kontrol yokmus iyi dedim tam bosalirken yine agzina aldi neyse tekrar banyo yaptik onu eve birakirken bugun fazla mesai yaptin dedim 50.000.000 tl verdim emineye selam soyle dedi olur dedim ve buroya gittim tabi Aysel buroda beni bekliyordu nasil gecti pazar gunun dedi asli iyimiydi diye sordu cok gecirdim sen nerden biliyorsun dedim biz zaten onceden asli bunu planini yapmistik dedi senin iyi niyetli biri oldugunu kapali ve esarba ilgili oldugumu kiskirtirsa asli beraber olacagimi meryeme soylemis.cok hosuma gitti kiz dedim seni cok seviyorum dedim ve sabah oral seksimiz yaptik. yanliz bu iliski islerimide etkiliyor

1 yorum:

  1. Herkese Mrb Ben Adana'dan Volkan.Yaşım 26 Boy 1.87 kilo 85 esmerim.(isteyene resmimi gönderebilirim)Cıvıklıktan nefret ederim kadın dediğin ağır olacak.mesaj alınmıştır sanırım:)Konumu itibariyle gizliliğe önem vermek zorunda olanlar.Gizlilik şartı ile ve ısrarcı olmadan,iki tarafında anlayışlı ve olgun davrandığı bir ilişki arıyorum. (0542 782 25 18) iyi sohbetler,Not:Dürüstlük şartt // biqpassion@hotmail.com

    YanıtlaSil