Web Sitemize Hoşgeldiniz

12 Temmuz 2012 Perşembe

Nişanlım 5 erkek ile birlikte

Merhaba Erotikhikayelerr.blogspot.com okuyucuları sizlere eski nişanlım selma'dan bahsetmek istiyorum,anlatacağım sex hikayesi hepsi tamamen gercektir. aslında daha önce hayatında sadece bir erkek olmus ve sadece öpüşmüşler. daha sonra benimle tanıstıaynı okuldaydık, benden 3 yas küçüktü ve erkeklerden korkuyordu ama beni deli gibi sevmeye basladıgı için isteklerimi bir bir yerine getirmeye baslayıp karsı koymamaya baslamıstı.ilk baslarda sevişip sürtünmelerle baslayan ilşkimiz beraberliğimizden 6 ay sonra bekaretini bana vermesiyle iyice renklenmişti. selmayı heryerde sikiyordum arabada geceleri plajda.evimde camlarda. onu soyup camdan dısarı yaslıyordum ve assagıdaki insanları
seyrederek kendini siktirmye bayılıyordu,zamanla tamamen yarrak delisi olmustu ve giyimide değişmişti artık üstüne incecik ve dar bodyler, altına yine güzel götünü ve g-stringlerini gösteren pantolanlar yada rüzgarda ucusacak türden etekler giyiyordu tekstil işiyle ugrastıgı için arabasında da erkeklerin aklına basından almak için her zaman ipkiniler, tangalar bulunduruyordu sanki iş için arabada bulunduruyormuş gibi. bir gün sevişirken ellerimele vajinasını oksamaya basladım bu cok hoshuna gitti ve 1,2,3 parmak derken 5 parmagımda içine giriverdi ve bundan cok memnun olmus inliyordu. o boyuna regmen vajinasının bu kadar büyüyüp genişleyecegini hiç düşünmememiştim sonunda elimi içine tamamen sokup yumruk yapmaya bile başlamıstım, o da bu durumda kıvaranıp defalarca orgazm olmya baslamıstı. arık onu götünden sikip amına da yumrugumu sokuyordum..ve bundan o da bende inanılmaz zevk alıyorduk.. işim geregi, 1-2 gün uzak kalacagımızda ben ne yapacagım mahvolurum diyordu bende ona istersen vibratör alalım ben yokken onunla tatmın edersin kendini diyordum ki. verdigi cevap beni hem şok etmiş hemde azdırmısdı bana ne vibratörü, patlıcan ancak yeter demişti. sonraları ben gidip geldikce onda bir gariplik hissettim eskisi gibi sıcak degildi bana karsı. bu arada kendisine bir tekstil şirketi acmıs işleride ii ce ilerletmişti. bir gün onu takip etmeye karar verdim atladım arabaya evlerinin önünde beklemeye basladım,yine incecik bir etek ve üstünde gögüs uclarını gösteren bir body vardı bacakları ve bakımlı 36 numara ojeli ayaklarınada,uzun topuklu önü arkası acık sexsi terlikler giyerek kırıta kırıta evden cıktı.tam bir orospu gibiydi ve arabasına binip işyerine gitti iş yeri bir iş hanının en üst katıydı. arabayı park etti ve yukarı cıktı. bende 5 dk. bekledikten sonra kimsenin beni görmediğine iyice emin olup peşinden merdivenlerden yukarı cıkmaya basladım iş merkezi yeni yapılmıs bir yer oldugu için fazla dükkan yoktu.şirketinin bulundugu kata cıktıgımda içeride 5 tane calışanı oldugunu gördüm ve yeni gelen malları kontrol ediyordu selma, yerdeki her mallara egildindede etegi tanga giydigi için götünün arasına giriyordu. birden içerde çalışan erkekler birbirerini dürtmeye basladı bir tanesi önünü sıvazlıyordu arkasından. o sırada hanın çaycısı nın karsıdan geldigini gördüm ve hemen üst catı katına kostum merdivenlerden sonra assagı indigini görünce bende tekrar alt kata indim şirketin giriş kısmında kimseler gözükmüyordu sasırdım açık olan ön, camlı kapıdan iceri girdigim de onun tam bir orospu olduguna sahit oldum arkasında biri etegini ve varlıgı belli olmayan tangasını sıyırmıs göt deliğini yalıyordu o da kafasını egmiş önunde duran dev yarragı yutacakmıs gibi emiyordu, gözlerime inanamamıstım bir yandan nefret dolmus diger yandan zevk almaya baslamıstım elleriylede diğer ikisinin sikini avucluyordu.daha sonra onu tamamen soyup masanın üstüne yatırdılar biri cıkıp agzına verdi biri göt deliğini ve amından akan suları yalıyordu diger ikiside bacaklarından baslayıp o mutesem ayaklarının altını topugunu parmaklarını yalıyordu.. ben ise zevkten cıldırmak üzereydım.sikimi cıkarmıs bosalmamak için kendimi sıkıyordum. sonra adamlardan biri selmayı kaldırıp kendisi sırt üstü masaya uzandı selmada üsütüne dogru gelip kocaman yarragın üstüne oturdu ama bu ona yetmedıği için herhalde digerini de amına istedi ben iyi ce şok olmustum diger herifde gelip öünde cömeldi ve zaten vıcık vıcık olan amının içine hiç zorlanmadan yarragını soktu artık amında her zaman istedigi gibi iki tana yarrak vardı. ayaklarını hala yalamaya devam eden yası digerlerinden daha küçük olan diger herifde kalkıp muhtesem göt deliğini yalamaya başladı manzara mükemmeldi cünkü mis gibi göt deliğinin kokusunu ve tadını almıs olacak ki dilini en derin yerine kadar sokup cıkarıyordu selma ise hadi sikin beni sikin diye bagrınıyordu amında iki, götünde bir yarrak, biri agzına vermiş ve 5. herif hiç ayaklarından ayrılmadan ayak tabanını koklayarak yalıyordu,bir sekilde hepsi birden piston gibi hareket ediyordu ..ben öyle bir bosaldım ki yerler üsütüm basım mahvolmustu, bosaldıktan sonra onu o halde 5 erkege aynı anda kendini siktirdigini görünce iice sogudum tam ben arkamı dönerken hepsi aynı anda bosaldı herifler hepsi birden heryerini dölledi sonrada cıkarıp yarraklarını emdirdiler ben hemen kosarak cıktım ve o günden sonra aslında orospu olmasında kendiminde pay sahibi oldugum selma'dan ayrıldım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder