Web Sitemize Hoşgeldiniz

31 Temmuz 2012 Salı

Liseli bakire kız




28 yaşındayım, halkla ilşkiler uzmanıyım, 1.76 boyunda, atletik vucuda sahip, 73 kilo, yakışıklı bir erkeğim. Bizim işyerinin biraz yakınında bir lise var, öğrenciler okula gidip gelirken bizim işyerinin önünden geçiyorlar, bir gün bır kız dikkatimi çekti, işyerinin oralarda sürekli dolaşıyor, arkadaşlarıyla geliyolarlar, geçiyolarladı sürekli. Ama kız da kız ama sonradan öğrendim lise son sınıfta adı serpildi. Kızın bacakları vücudu çok sexiydi, eteğini genelde dizlerinin epey üzerine çıkarırdı, nefis bacaklarını gösterirdi. Bu böyle bir süre devam etti. Sürekli kesiyor, karşılaştığımızda gülüyordu. Ben de bu kızı gözüme kestirmiştim, bir gün odamda oturuyodum ki kapı çaldı saat 11.30 gibiydi öğle arasına az kalmıştı, içeri giren serpildi, tek başına gelmişti, biraz heyecanlıydı anlıyordum. Ben hiç tanımıyor gibi davranmaya çalıştım. Serpil sizin halkla ilşkiler uzmanı olduğunuzu öğrendim, öğretmenim mesleklerle alakalı ödev verdi dedi, herkese bir meslek seçmeleri ve bu işi yapan biriyle yüz yüze konuşup işin ayrıntılarını yazması ve sınıfta paylaşması istenmiş. Serpil özellikle sizin mesleği seçtiğini ve kendisinin de ileride bu işi yapmayı düşündüğünü ifade etti. Derken serpile tmm dedim yardımcı olurum dedim. Oturdu, çay ısmarladım serpile, derken epey konuştuk iş hakkında, ama serpil soru sorarken elindeki kalemi ağzına sokuyor emiyordu kalemi, minicik eteği ve süper bacakları beni tahrik etmişti. Giydiği sexi çorapları ve harika bacaklarını gösterir gibi eteğini hafif yukarı kaldırıyordu eteğinin altından harika kalçaları baldırlarına kadar görünüyodu, ben çok tahrik olmuştum, serpil kalemi yiyecek nerdeyse, çok sexiydi o manzara. Benim mal şaha kalkmış, arada sırada masanın altından sikimi okşuyordum, kalkmış diklenmişti. Daha sonra serpil koltuğunuza oturabilir miyim dedi, kendimi bu işi yaparken düşünmeyi çok istiyorum dedi, tmm dedim gel otur dedim, ben kalktım o kıvıra kıvıra geldi yanıma, benim azgın bebeğim önümden geçerken kalçalarını öyle bir sürrtü ki bana sikimi nerdeyse arkasına sokacaktım sikim kazık gibi oldu, serpil durumu farketti. Daha da heyecanlandı serpil, oturdu koltuğuma gömleğinin üst düğmelerini açmış ben ayaktaydım, o sorular soruyor ben cevaplıyordum, üstten göğüsleri harika gözüküyordu, daha yeni filizlenmiş küçük bomba gibi göğüsleri beni çıldırtıyordu, ben ona biraz daha yaklaşarak içini görmek istiyordum, açık mavi gömleğinin içine bakıyordum sürekli, içinde beyaz südyeni gözüküyordu, ufacık süper göğüslerinin üst kısmını görüyordum, dayanamdım elimi sikime attım pantolunun üzerinden, serpil bunu gördü ve gözlerini benim mala dikti, gözleri açılmıştı, pantolon delinecek gibiydi. Tmm dedi siz oturun dedi ve gitti kapıyı kapattı, ben şaşırdım niye kapattın diyemeden yanıma geldi azgın serpil, seni çok istiyorum dedi uzun zamandır, amım yanıyoooooor dedi, hadi söndür beni dedi, bitir beni dedi, az önce pantolunu delecek gibi duran o yarrağı içimde hissetmek istiyorum dedi, beni azdırmıştı, ama işyerinde olduğumuz için ben çok istememe rağmen biraz geri duruyordum, ya birisi gelirse serpil kapıyı kapatmıştı ama ya sesler duyulursa diye şüpheleniyordum, bunu ona söyledim, aşkım bişey olmaz hadi sik beni dedi, kimse gelmez kapıyı kapattım dedi. Erkeğim ol dedi, benim kocam ol dedi yarrağını istiyoruum hadiiii diyordu, arkasını bana dönmüş vaziyette kalçalarını sikimi sürüyordu, götünü benim sike dayamıştı, kıvırıyordu sikime değdirerek offfff harikaydı o an çok sexiydi bebişim, azgın liselim, hadi erkeğim, yakışıklım, hadi aslanım bu götü bu amı sen sikeceksin diyordu bu laflar gözümü karartmıştı hiç dayanamadım ona öyle bir girdimki neye uğradığını şaşırdı...

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil