Web Sitemize Hoşgeldiniz

12 Temmuz 2012 Perşembe

Sarhoş hatuna çaktım

Merhaba erotikhikayelerr.blogspot.com okuyucuları Ben kaan öncelikle anlatacağım hikaye tamamen gerçektir… Bundan 3 ay önce bir arkadaşımın doğum günüydü ben de gitmiştim bayağı da eğlenceli geçmişti genel de herkes bira içerdi ben çok içmiyorum ama bazen böyle ortamlarda içmek zorunda kalırım herneyse parti arkadaşın evindeydi ben de bi koltuğa geçmiş oturuyordum birden yanıma bi kız geldi oturdu ben tanımıyordum ama partiye geldiği için heralde arkadaşımın arkisiydi elinde bira vardı çok içmisti halinden belliydi benden ateş istedi ben de sigarasını yaktım ben sezen memnun oldum bende kaan dedim oturdu yanıma ve bana çok sıkıcısn hiç konuşmuyorsun ddi daha sonra kalktı ve biraz ileriye gidecekti ki içtiğinden dolayı hemen yere düştü ben de tabi kaldırdım kaldırırken elim göğüslerini okşar gibi tuttu birden gözlerimin içine baktı ve yavaşşş ddi ama derken sesinden hoşlandığı belli oluyordu biraz da gülümsedi sonra bana beni yukarı çıkarır mısın ddi bende çıkardım saat 12 kere gelmek üzereydi çoğu kişi gitmiş ti eve gitmeyecek misin dedim bu halimle mi gideceğim ddi bende istiyorsan götüreyim dedim bilmem olur mu ddi olur olur dedim beraber çıktık onu eve götürdüm evde kimse yoktu ailesi dedelerind gitmiş sonra geçtik içeriye bu kanepeye uzandı üstünde kısa bir etek vardı uzanırken bacakları açıldı harika gözüküyordu pürüzsüz bende öle kalakaldım bi yandan da göğüslerini düşünüyordum bana baktı ve hadi ama yanına gel artık ddi ben şaşırmıştım ayağının altına oturdum biraz sonra kalktı ve yine gözlerinin içine baktı bende baktım ve birden dudaklarına yapıştım dilini yutaracsına öpüyordum onu o da beni soymaya çalışıyordu sadece boxer la kalmıştım bende onu soydum muhteşem bir vücudu vardı özellikle kalçaları büyüledi resmen beni çırılçıplak karşımdaydı önce boynundan başlayarak aşağıya doğru öpmeye başladım ben onu yaladıkca o kendinden geçiyordu o güzel memelerini yalayıp yuttum meme uçlarını ısırıp durdum çok güzeldi ve yalayarak aşağıya geldim karşımda mükemmel pespembe kılsız ah bi am vardı yavaştanYalamaya başladım ben yaladıkca o uçuyordu dil darbeleriyle amına giriyordum resmen dilimle sikiyordum onu amından sular akmaya başladı ve inliyordu inledikçe bende çıldırıyordum birden kalktım ve yarağımı çıkardım ve ağzına doğru uzattım o da Yalamaya başladı gerçekten harika yalıyordu taşaklarıma kadar ağzına alıyordu ben boşalmak üzereydim artık ve ağzına boşaldım hepsini yalayıp yuttu benim ki inmemişti ben de onu oturttum kanepeye ve bacaklarını açtım kafasını sokmaya başladım ve birden hepsini soktum bi bağırdı varya resmen millet uykusundan uyanacakti ben girip çıkmaya devam ettim o da inlemeye… Dudaklarını ısırıyordu artık dayanamayıp boşalmak üzereydim ki o benden önce boşaldı resmen titreyerek boşaldı ve gözleri dönüyordu boşalırken bende hemen ardından boşaldım o gece sabaha kadar sezenı sıktım ve en sonda götten siktim o zaman da çok bağırdı ama zevkten de çıldırıyordu ve artık ben onun erkegiydim her fırsatta onu sikiyordum

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil