Web Sitemize Hoşgeldiniz

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Yengemi yalayıp yuttum

slm ben adana dan 20 yaşlarında yakışıklı biriyim neyse konuya gireyim birgün yengem gile gittim 2 cocuğu olan yengem şahane götü ve gögüsleri vardı ben yengeme yardım amaclı gitmiştim yengem bana dediki sen şurdan tut bende burdan bende hemen vitrini ön tarafa doğru cektim yengemin altında kırmızı kilot üstündede beyaz südyeni vardı bol bi tşört giymiş her eyilmesinde o muhteşem göğüsleri sarkıyordu neyde bi, ara birşey oldu benim sik o arada kalmış şotumun dan belli oluyordu yengeminde dikkatini cekmiyor değildi ara sıra sikeme bakıyordu yengem yengem yatak odasına gitti beni de aradan 2 3 dk sonra cağırdı elbise dolabın önüne sandalye kalmış küçük halıları elbise dolabın üstüne koyu ver dedi bana bende sandalyeye cıktım benim sik tam yengemin ağzının hizasına geldi bir verdi iki verdi sonra yengemin başı benimkine değdi o anda yüzüme baktı ben elinden aldım tam halıyı kaldırırken yengem benimkini okşamaya başladı bende dayanamadım bu arada yengem ağzına aldı bende gec boşalıyorum yengem yaladı somurdu sonra ben sandalyeden indim dudak dudağa öpüştük ben amını göğüslerini okşuyorum yengem sessiz sessiz inliyordu yengem yattı yatağa ve amını actım o muhteşem amını görünce içimin yağları eridi sonra amını yalamaya başladım am deliğini göt deliğini yaladım uzun süre benim kini amına sürttüm sonra amına girdim yengem inlemeye başladı parçala beni sik beni kökle amıma diye kendi kendine zevkten 4 köşe olmuştu sonra önüme doğru domalttım götünü yaladım kayganlaşsın diye sonra benimkini yavaş yavaş içine sokmaya başladım yengem yaştığı ıstrıyordu galiba dayım hiç sikmemiş götten neyse ben git gel yapıyorum göt deliği genişlemiş iyice sokup çektiğimden sonra oyengem benimkini yalıyor ben amını yalıyorum boşalma vakti gelmişti yengemin göğüslerinin arasına benimkini soktum ağzına doğru fışkırttım kapı birden acıldı yengemin 18 yaşındaki kızı megersem bizi izliyormuş kapının aralığından yengemin kızı aslı dudaklarıma yapıştı birden aşaya doğru eyildi benim siki yalamaya başladı bi yalıyor yengem de yatattığı yerden kendini zevklendiriyordu sonra aslıyı yatağa yatırdım aslıda bakire olduğundan amdan sikmedim aslının amını götünü yalaıyorum ama aslı inlemeye başladı sonra aslıyı domalttım götten yavaş yavaş sikmeye başladım yengeminde göğüslerini yaloyorum okşuyorum aslının götünden çıkarttım yengemin ağzına verdim bu arada aslının amını yalamak la meşgul oldum baya bi yalamaya devam ettim yengemle aslıyı yani kızını domaltıp ikini birden yengemin arkadan amını aslının da götten sikiyorum 2 ci boşalma zamanı gelmişti aslının ağzına soktum bizar yaladıktan sonra ağzına boşaldım benimkinşin ucunda kalan döllerimi yengem yaladı yuttu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder