Web Sitemize Hoşgeldiniz

15 Temmuz 2012 Pazar

Fahişe annem

annem aşırı güzel bir kadındır kocamn memeleri ve koca bir götü verdır. büyük olmalarına rağmen gayet seksi bir kadındır. annem yeni bir işe başlamıştı bir hastanede müdürün sekreteri olarak işe başlamıştı. olayın yaşandığı gün üzerinde bacaklarını harika gösteren bir çorap ve mini bir etek üzeridede güzel göğüslerini sıkan bir gömlek giymişti. annemi ziyarete gitmeye karar verdim. yanına gittiğimde çıkmak üzereydi beni görünce biraz şaşırdı. hasta olan bir arkadaşını ziyarete gideceğini söyledi. isterse onu götürebileceğimi söylediğimde biraz daha işi olduğunu söyledi. biraz garibime gitmişti çıkıp onu takip etmeye karar verdim. z«aten babamın olmadığı zamanlarda telefonlar gelir ve sabaha kadar telefonla konuşurdu. neyse ben arabama binip kuytu bir yerde beklemeye başladım. neyse annem dışarı çıktı etrafına bakmaya başladı ve yaklaşık 1 dk. sonra bir araba yaklaştı. hemen arabaya binip hızla uzaklaşmaya başladı. epey bir uzaklaştıktan sonra bir binanın önünde durdular. bina şehrin dışındaydı. annem elinde sigaraıyla arabadan indi. annem şuh kahkahalar atarak eve girdi. daha içeri girmeden sikişmeye başlıyacaklardı neredeyse. adamı geri iterek adımlarını evedoğru hızlandırdı. ne yapacğımı düşünüyordum. inip aamı öldürecek kadar sinirlenmiştim. ama bir taraftanda onları düşününce felaket tahrik olmuştum. arabada beklerken bir posta bırakmıştım bile. yaklaşık bir 15 dk sonra eve girmeye karar verdim. zile bastığımda adam kapıyı açtı kim olduğumu sorduğunda içerideki orospunun çocuğuyum değince inkara kalkıştı bu sırada içeriden annem hadi aşkım amım iyice kızdı. diye bağarmaya başladı. bir anda içeeri girdim annem beni görünce şaşırdı. bana herşeyi açıklayabileceğini söyleyip beni ikna etmeye çlışıyordu. eli ayağı titriyordu. üzeinde çarşaf vardı ve bacakllarından adamın dölü akıyordu. içine boşalmasına izin mi verdin orospu diye bağardım. konturolumü kaybetmiştim. adama bir kaç yumruk attıktan sonra anneme üzerini değiştirme sini söyledim annemi ilk kez çıplak görüyordum eteğini ve gömleğini giydi hemen arabaya bindik. bir müddet arabada konuştuk. bir sigara yaktı. iç çamaşırı yoktu gömleğinin önü açıktı ve göğüsleri görünüyordu.bu durum beni çok tahrik etmişti. memelerine baktığımı fark eden annem hoşuna gitti sanırım diyerek sigara dumanını suratıma üflemeye başladı.elimi eteğinin altına sokmuştu. gözleri parlıyordu. o an annemin tam bir fahişe olduğunu anlamıştım. o an kendimi kaybedip o kalın dudaklarına yumulmaya başladım. göğüslerini avuçluyordum annem dur bir dakika hemen eve gidelim nede olsa baban bugün yok ve bu gece sen benim kocam olacaksın. son sürat eve geldik eve girer girmez hemen annemi soyup çatır çatır siktim. bu ilişki daha sonralarıda devam etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder