Web Sitemize Hoşgeldiniz

15 Temmuz 2012 Pazar

Beni domaltıp götüme boşaldı

Merhaba Erotikhikayelerr.blogspot.com okuyucuları 17 yasinda ince belli yuvarlak kalça ve gögüslü bugday tenli güzel bir kizim daha dogrusu kizdim haluk karsima çikincaya kadar ; ) onun isyeri vardi ve yaninda çalisan sekreterini siktigini biliyordum. Sekreteri nedense ondan bi türlü vazgeçmiyor ve birakmiyordu oysa benimde gözüm ondaydi onunla sevismek öpüsmek istiyordum en sonunda dayanamayip kararimi verdim ve bi yolunu bulup cep telefonunu istedim oda bana ilgi duyuyormus ki hemen verdi ve benimkini aldi, ama bir hafta boyunca beklememe ramen hiç aramadi belliki sekreterini sikiyordu sonunda dayanamadim ve ben aradim pazar günüydü bulusalim dedi kabul ettim önce bir bara gittik daha orda biralar gelirgelmez mini etegimin altindan bacaklarima dokunmaya ellemeye basladi niyeti belliydi ama ben bakireydim ve fazla bisey yapamazdim sadece sevismeyi ve öpüsmeyi en fazla azima almayi düsünüyordum ki bir anda kendimi ona kapilmis bir sekilde deliler gibi atesli bir ?ekilde öpüsürken buldum. yarim saat sonra artik kalkalim dedi nereye gidicez dedim bu saatten sonra tabiki bizim eve diye cevap verdi o an içim ürperdi ayaklarimin bagi çözüldü ve ne yapacagimi bilemeden koluna girdim ve yola çiktik, arabada hala bacaklarima elliyor ve çok güzel ve düz oldugunu söylüyordu tam eve gelmek üzereydik ki arabayi durdurdu ve bacaklarimi yalamaya basladi ilk defa böyle bir duygu yasiyordum amim kabarmis sulanmis ve yaniyordu kafasini iyice bastirdim ve yukari çektim külodumun üstünden amimi yaliyor istiriyordu,pembe külodum onu çok tahrik etmisti bende elimden geldigince yarrani elime almaya sikmaya çalisiyordum çok büyüktü hiç görmemistim daha önce ama elim yaninda küçücük kaliyordu artik iyce kudurmustum onu azima almak emmek istiyordum hadi dedim artik girelim eve hemen toparlandi ve önündeki koca yarragini düzelmeye çalisarak kalkti arabadan indik ve binaya girdik merdivenleri çikarken bile dogru durmuyorduk etegimin altinden götüme amima elliyor bacaklarimi yaliyordu kapiya geldigimizde anahtarla açarken biz hayvanlar gibi öpüsüyorduk sonunda kendimizi içeri attik beni belimden kavradigi gibi duvara dogru yüzüstü sert bi sekilde yapistirdi hayvan gibi azmisti bacaklarima hayvan gibi saldirip baldirlarimdan yukariya ve ordan küloduma kadar diliyle yalayarak çikti amimi issiriyordu külotumu parçalarcasina siyirdi ve ben domalmis haldeyken amimi tüm gücüyle emmeye dilini amimin içine sokmaya basladi bense kendimden geçmis mahvolmustum amimin sulari akiyordu çok güzeldi ona kendimi siktirtmek istiyordum haluk hala hayvan gibiydi biyandan amimi emiyor biyandan baldirlarimi issiriyor bacaklarimi çimdikliyordu ve sonuda kalki sert bir hareketle beni kendine çevirdi kafamdan tuttu ve kumas pantolonunu kayisini bi çirpida çikartip azimy yyrtarcasyna soktu aleti tahmin ettigim gibi kocaman ve sicacikti yaniyordu ve o benim azimi sikiyordu hareketleri çok sertti ve bu benim çok hosuma gidiyordu sadece kafasini alabiliyordum zaten bir süre emdikten sonra saclarimdan tutarak beni ayaga kaldirdi dudaklarima yapisti dilimi koparircasina emdi biryandanda elleriyle kalçalarimi oksuyor sikiyordu sonra tekrar beni duvara domaltti benimde artik dayanacak gücüm kalmamisti etegimi tekrar kaldirdi ve minnicik amima yarragini dayadi bense hiç itiraz etmiyordum zevkten ölmek üzereydim ve oldu sonunda belimden tutup o koca yarrani bir anda amima köküne kadar soktu ben o an ölecegimi sandim amim adeta parçalaniyordu yere yigilip kalmamak için zor dayaniyordum o ise hayvanlar gibi gidip geliyor kalçalarimi sak sak sesleriyle dövüyor amimi kanata kanata sikiyordu her sokusunda yarrani ta karnimda hissediyordum arada birde kalçalarima vuruyor tokatliyordu ne kadar zaman geçti bilmiyorum adeta hirpalanmistim sonunda çikartti yarrani ve yine ayni sertlikle azima soktu ve bosalcagi zaman musluk gibi gögüslerime bosaldi hayvanimsi bir ses çikartiyordu bosalirken korkmustum, heryer kan olmustu peçeteyle güzelce temizledim oda tesekkür öpücügü kondurdu alnima ve ogün beni bes defa ayni sekilde sikti o günü unutmam imkansiz helede besinciyi bir birbucuk saat kadar sürdü tahminimce amim on yillik amcik gibi eskidi simdi ondokuz yasindayim ve o günden beri halukla hayvanlar gibi sikisiyoruz beni hergün hemen hemen sikiyor ben domaliyorum ve koca yarragini içime aliyorum oda anirta anirta hayvanlar gibi sikiyor beni arada birde amimi parçalican hayvan diye bagirarak onu daha bi azdiriyorum ve o beni sikerken minnicik amcigimdan aldigim o büyük zevkin ve sikerken kalcalarima inen darbelerin hazziyla falarca orgazm oluyorum. Onun yarrani yerim ben Ben azginim o benden azgin benim ilk ve son erkegim. iste geldi yine domalt beni asssssssskim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder