Web Sitemize Hoşgeldiniz

12 Temmuz 2012 Perşembe

Türbanlı yengem

Merhaba Erotikhikayelerr.blogspot.com  okuyucuları .Ben İstanbuldan Vahit .Size ağabeymin türbanlı karısı Şennur’dan ve aramızada geçen olaydan bahsetmek istiyorum.Abim 5 sene önce evlendi şennur’la evlendiklerinde başı açıktı ama daha sonradan türban örtmeye başladı.Şennur türban örtmeye başladıktan sonra bana acayip çekici gelmeye başladı. Bazen türbanlı

olmasına karşın dizine kadar mini etek giyerdi ama çok nadiren.Şennur’un en sevdiğim yeri külotluçoraplı bacakları ve ayaklarıydı.Onun külotluçoraplı ayak ve bacaklarını hayal ederek çok 31 çektiğim olmuştur.Abimler gittiğimizde gözlerim hep bacaklarına ve ayaklarına gidiyordu ,ayrıca türbanlı oluşu beni dahada tahrik

ediyor ona olan arzum her geçen gün artarak devam ediyordu.Genelde siyah işlemeli baklava desenli ve ten rengi külotluçorap giyerdi. Evine gittiğimde banyoda çamışır sepetini karıştırıp külotluçoraplarını ve külotlarını koklayıp 31 çektiğim çok zamanlar olmuştur.Bundan yaklaşık 1 ay önce yengemle çok

değişik bir ilişki yaşadık.Hafta sonu cumartesi günü dükkana ağabeymin yanına gittim.Bir süre oturduktan sonra ağabeymlerin evine gitmeye karar verdim,amacım belliydi.Şennurla bişeyler yaşamak iştiyordum illa onu sikmek istemiyordum ama ayaklarını yalayabilirdim, .

o muhteşem külotluçoraplı bacaklarını okşayıp külotluçorap üstünden amını yalayabilir ve

koklayabilirdim.Türbanını çıkarmadan bunları yapmanın çok zevkli olacağını düşünerek heyecandan titreyerek ağabeymlerin evine gittim.Kapıyı çaldım,şennur kapıyı açtı,kafasında türbanı takılı halde üstünde dar bir badi ve bileklerine kadar bir etek vardı.Siyah baklava desenli külotluçorapları bacaklarını her zamanki gibi süslüyordu. Güldü ve içeri geçtik.Havadan sudan konuşmaya başladık,aslına bakarsanız Şennur benim kendisine olan ilgimin farkındaydı çünkü bana karşı hep sinsi güleşeri bvardı.Kahve içermisin diye sordu bende içerim tabiiki dedim ve mutfağa geçti şennur.Ayağa kalktığında kalçalarını bir sallayışı vardı akıllara zarar gel beni sik der gibiydi.Sikim kazık gibi olmuştu artık bişeyler yapmanın zamanı gelmişti.Bir kaç dakika sonra mutfağa yöneldim Şennur kahveleri hazırlıyordu.Arkasına geçerek poposuna sikimi sürtmeye başladım hafif hafif kafasını çevirip devam et der gibi baktı bana.Bende hafif hafif o muhteşem poposunda sikimi sürdürmeye devam ettim.Daha Sonrasında yere doğru eğilip baklava desenli külotluçoraplarının üstünden bacaklarını öpmeye ve yalamaya başladım.Ellerimlede okşuyordum aynı zamanda bacaklarını. Süper zevk alıyordum Şennurdan o da benden zevk alıyordu yüzünden belliydi bu zaten.Daha sonra ise mutfakta sevişmeye devam ettik.Ona beni ne kadar

tahrik ettiğini külotluçoraplarının ve türbanının beni nasıl tahrik ettiğini sevişirken devamlı konuştuk.Bir ara ayaklarını ağzıma doğru uzattı ve yalamamı emretti.Artık onun kölesi olmuştum ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.Ayaklarını yalıyordum külotluçorabının üstünden ayaklarını yalamak büyük zevkti şennur’un. Bu sırada o da ‘’Oh vahitim koçum benim yala ayaklarımı bacaklarımı ,tüm külotluçoraplarım feda olsun sana ,hadi sik beni hadii’’ diye bağırıyordu.Gaza gelmiştim artık elimdeydi şennur!!Ayaklarıyla sikimi sıvazlayıp boşalttı beni.Daha sonra sıra şennur’u sikmeye gelmişti.Baklava desenli külotluçorabının ağ kısmını yırttım,delikten amını yalamaya başladım,daha

sonra 69 pozisyonunu denedik, Taşaklarımı yalarken kendimden geçmiştim.Göğüslerini emerken ‘’ yala aşkım,yala erkeğim bitir beni ağabeyne kalmasın bunlardan ‘’ diyerek çığlıklar atıyordu.Bu arada şennur hala türbanını çıkarmamıştı,manzara tam anlamıyla görülmeye değerdi.Üstünde baklava desenli külotluçorabı ve türbanından başka bişey yoktu şennur’un.

En son açtığım delikten sikimi şennur’un ballı amına soktum.Çıkardığı sesleri duysanız heralde orda olup onu sikmek isterdiniz emin olun.Uzun süre gidip geldikten sonra türbanına ve yüzüne boşaldım.Şennurla aramız hala çok iyi bazen gidip yine onu evinde bazende

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil