Web Sitemize Hoşgeldiniz

29 Temmuz 2012 Pazar

Rus evli bayan



Alanyada tatıldeyım akşam disco ya gitmeye karar verdim.gece nin ilerleyen saatlerınde disco epey kalabalık olmaya basladı bende gizel bir masada agır agır takılıyorum ve etrafı seyredıyorum.Gozum tabı hep olgunlarda nedense .Kafam güzel olmustu bir ara cıktım dans etmeye yanıma gelen ler surtunenler dolu anlatamam benım alet tabıı dımdık heryer guzel bayanla dolu.o arada 40 yaslarında bir bayan beyaz elbıselı ve oldukca bakımlı bana baktı ve gulumsedı yanıma geldı dans etmeye neyse ben yıne sakın sakın dans ederken onume geldı ve kalcaları hemen onumde dans edıyor zor tutuyorum kendımı sarılmamak ıcın ıyıce yaklastı ve bende kendımı bıraz one ıttım ve hıssedıyorduk bırbırımızı benım alet dımdık oldu o da kendını ıyıce bıraktı bana ve tutum kalcalarını sarıldık arkadan neredeyse jean ı yırtıp ıcıne gırecek gıbı oldum sonra bana dondu ve hemen dudaklarına yapıstım resmen dısco da ortada sevısıyorduk .cok guzel opusurum ve bayan oldukca zevklenmıstı sonra kenara bır koseye cektım ve kucagıma alıp ıyıce sevısmeye basladık elımı etegının altından amına soktum ve sımsıcak tı ınlıyordu .ben yabancı dıl de fazla bılmıyorum .ee nede olsa dıl dıle degmeden dıl ogrenılmezmıs.sonr ahemen ben bunu taksıye bındırdım ve dogru kiralıdıgım rezıdans eve attım.dogru yatak odasına yavas yavas soydum önce bacaklarını hafıf kaldırdım ve amını basladımyalamaya dıl darbelerımle onu cıldırtıyordum o da benım saclarımdan tuttu ve ahh ıhhh sesler cıkartıyor dılımı amının ıcınde gezdırdım am dudaklarını ellerımle ıkıye ayırıp yavas yavas opuyorum hafıf ısırıklar atttıkca am dudaklarına daha da delırdı.daha sonra kalktım ve ağzına verdım yarragı emiyordu tasaklarımı yalıyordu cıldıracak gıbı oldum benı yatırdı sırt ustu ve uzerıne oturdu ellerımı ellerınle tutp hızlı hızlı gıdıp gelmeye başladı cok gecemeden buyuk bır sesleee ınleyerek boşaldııı .daha sonra ben yatırdım bunu ve bacaklarını ellerımle havaya kaldırdım dayadıp yarragımı amına kokledım sonun kadar hızlı hızlı gıdıp gelmeye basladım cıldırıyordu rus bayan altımda.kaldırdım ve salona gectık ortada sepha vardı sephanın uzerıne yatırdım ve tekrar seftalısını sıkmeye basladım sonra bende buyuk bır hazla bosaldım ıcınee ertesı gun 12 ye kadar bende kaldı degısık pozısyonlarda sıktım.sonra onu kaldıgı otele bıraktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder