Web Sitemize Hoşgeldiniz

29 Temmuz 2012 Pazar

Eşimin patronu İle Duşta


Merhaba, Ben Arzu. Sizinle daha önce eşimin müdürü ile yaşadıklarımı anlatan hikayemi paylaşmıştım. Şimdi ise o hikayenin eksik halkası olan duşta yaşananları paylaşıcam. Hatırlamanız açısından duşta olanlar öncesinden başlayarak hikayeme devam ediyorum.


Hakan'la (yani eşimin müdürü) tüm gece evin heryerinde sevişmiştik ve mutfakta yaşadığımız fantazi sonrasında hakan bana, sen nasıl bir kadınsın, adeta sex tanrıçasısın ve doymak bilmiyorsun. Bu muhteşem birşey dedi. Bende bana zevk yaşatan erkeğin kölesi olabilecek bir tanrıçayım ben ve sen bana bu zevkleri doruklarda yaşatıyorsun dedim. Hakan'da bana, sana bir sırrımı vericem, seni bende Ersin gibi Tamara Ecclestone'a benzetiyordum, şubeye geldiğin her günün akşamında tamaran'ın internet sitesindeki iç çamaşırlı ve çizmeli fotoğrafına bakıp seni hayal ederek mastürbasyon yapıyordum, ama şuan kollarımdasın ve altımda inliyorsun bu tarif edilemeyecek bir zevk dedi. Bende eğer beni o şekilde hayal ettiysen hep bu hayalini neden gerçekleştirmeyelim, netten bana onun fotoğrafını göster sana bu zevki yaşatıyım, unutma ben bana zevk veren kişinin kölesi olan bir sex tanrıçasıyım ve senin kölenim dedim. Bu çok hoşuna gitti. Netten o fotoğrafı bulduk, fotoğrafta kadın gül kurusu rengi dantel iç çamaşırı takımın altında, diz bozu - uzun sivri topuklu çizme giymişti ve deri kanepenin üstünde bacağı kanepenin sırt kısmına doğru atılı şekilde saçları dağınık şekilde yatıyordu. Beni bu şekilde hayal ettin demek oldukça seksi bir poz ve bencede baştan çıkarıcı. O halde bana çok kısa izin ver sana bunu yaşatıyım, sende beni salonda beklerken kendine bir içki al dedim. Yatak odama çıktım, iç çamaşırlarım arasında aynı model de bir iç çamaşırım vardı, üstüme onu giydim ve oradan ayakkabı odama geçtim. Çizmelerim arasında siyah deri - uzun ve sivri topuklu olanı bulup giydim ve makyajımı tazeleyip, saçlarımı dalgalı bir şekilde havalandırarak yanına indim. Beni gördüğü anda, muhteşem - muhteşem - böyle birşey olamaz, baştan çıkartıcı ve çıldırtıcısın yavrum dedi. Bende teşekkür ederim, senin için hazırlandım ve şimdi ikinci aşama dedim, nasıl yani diye bildi sadece. Fotoğrafta kadın deri kanepedeydi, bende sana bunu yaşatıcam işte dedim ve elinden tutup üst kata çıkarttım. Üst katta sadece deri ağarlıklı döşenmiş bir odamız var, kafamızı rahatlatmak - müzik dinlemek ve kitap okumak için tercih ettiğimi bir yer. Tabi eşimlede farklı fantazilerimizede şahit olmuş olan bir odadır. Hakan'ı o odaya çıkarttım ve kanepenin üstünde fotoğraftaki şekilde yattım. İşte şimdi herşey tamam, mastürbasyon yaparken aklından geçen herşeyi yaşabiliriz dedim. Hakan'da, sen inanılmaz bir kadınsın dedi ve yanıma geldi, ayağa kaldırıp dudaklarıma yapıştı, kalçalarımı sıkıyordu, sertçe. diğer eli göğüslerimdeydi ve dudaklarını dudaklarımdan ayırıp boynumu emerek öpüyordu. Tutup duvara yasladı, bacağımın birini kaldırıp baldırımı okşadı, saçlarımı okşyarak öpüşüyordu benimle, sütyenimi tekl eliyle çözdü ve çıkarttı, göğüs uçlarımı emmeye başladı, ufak ısırıklarla emiyordu uçlarını, sonra tangamı hafifçe sıyırıp çıkarttı, avcuyla amcığımı okşadı ve bacaklarımı açıp, sikini eliyle tutarak amcığıma sürtmeye başladı, hafifçe başını içine soktuğu anda dudakları yeniden dudaklarımdaydı ve bir anda belimden tutup sarıldı ve siki amcığımın dibindeydi, derin bir oooohhhhhhhhhhhhhh çektim ve tekrar girip çıkmaya devam etti. Ellerimi iki yana ve yukarı doğru açıp, elleriyle duvara yaslamıştı, boynumu ısırarak öpüyor ve amcığımı parçalıyordu, bu farklı bir zevkti, ilk kez bu şekilde sevişyordum. Çizmelerimin topuklarınında uzun olması sayesinde siki tam amcığıma alttan giriyor ve en derinine kadar uzanıyordu. Sikinin üstünde ayakta zıplıyordum ve dayanamayıp kucağına atladım, ellerimi boynuna sarıp, kendimi kitledim, siki amcığıma hapsolmuştu ve kucağında zevkten ağlıyordum resmen. Göğüs uçlarımı ısırıyordu, göğüslerim ısırmasından dolayı morarmıştı artık ve amcığımdaki siki sertçe içimde ilerliyordu. Beni kucağında taşıyıp odadaki çalışma masasının üstüne oturttu. Kendiside üstüme yüklenerek ve beni inlete inlete masanın üstünde becerdi ve içime boşaldı birkez daha. Saat sabaha karşı 5 olmuştu. Biz zevkin ve hazzın doruklarındaydık. Hakan bana, hayatımda yaşadığım tüm zevklerin en güzeliydi bu, seninle bunu sık sık tekrarlamak isterim sen nedersin diye sordu. Bende Hakan'a, ersin'in (eşim) sibel'i varsa benimde artık hakanım var, olur tabi ki seve seve dedim. O halde güzel bir duş alıp yatalım aşkım, nede olsa artık bugün pazar ve bugünüde seninle dolu geçirmek için enerji depolamam gerek dedi. Birlikte duşa girdik. Banyoya gittiğimizde Hakan'ın aklında duşta ona yaşatacaklarıma dair en ufak bir düşünce dahi olmadığını farkettim, bu gece onun için süprizlerle dolu geçiyordu ve duşta yaşacaklarıda ona süpriz oldu. Ben partnerine sex süprizleri sunmayı seven bir kadınım ve bunu hakan'da artık çok iyi biliyor. Banyoya girdik birlikte, jakuziye su doldurmak için suyun sıcaklığını ayarlıyordum, hakan arkamdaydı ve bilerek jakuziye doğru domalmış, bedenimi öne eğmiş, bacaklarımı tam 90 derece dik tutarak kalçamı kaldırmıştım. Hakan bu duruşumu görünce bana, beni aşırı tahrik ediyorsun, o nasıl bir duruş öyle dedi. Bende, madem tahrik oldun hakkını ver ozaman dedim. arkamdan gelip kasıklarımdan sarıldı, demekki mutfakta yaşadıkların hoşuna gitti, o zaman şimdi daha fazlasını yaşayacaksın dedi. Bende, mutfakta uçuşa başladık, şimdi ise daha da yükseğe çıkart beni dedim. O anda Hakan kalçama tokat attı ve madem uçmak istiyorsun seni zevkle uçururum kısrağım dedi. Bende başımı hakan'a çevirip, senden şimdi beni bir orospu gibi sikmeni istiyorum dedim. Hakan bunu duyunca şaşırmıştı, bir an duraksadı. Bende ona, fantazilerin sınırı yoktur, hadi bu orospuyu sik dedim. Güldü ve kalçamı sertçe sıkarak bana, senin gibi doymak bilmeyen bir orospuyu gece gündüz sikmek bana zevk verir dedi. Kasıklarımdan tutup bir anda göt deliğime geçirdi sikini. Çok canım acımıştı o an. ama çokta zevk alıyordum. İçime girdiği anda attığım çığlık sanırım tüm sitede yankılanmıştır. Hakan'da attığım çığlıktan sonra. Sen çok taze bir orospusun, senin götünü alıştırmak gerek yavrum dedi gülerek. Bu sözlerinden fantaziye kendisini kaptırdığını anlamıştım. Bu hoşuma gitmişti. Kalçamı ona doğru atarak, ozaman sende alıştır hadi sikici erkeğim benim dedim ve kalçamı sallamaya başladım. Siki götümdeydi ve çok zevk alıyordum. Hayvanca sikiyordu. Zevkin doruklarındaydım ve altında inliyordum. Ahhhhhhhh, ahhhhhhhhh, senin orospunum ben, ooohhhhhhhhhhh, hakanımmmmmm, becer beni diye inliyordum altında. Bu sözlerim hakan'ı dahada ateşlendiriyor ve daha sert hareket etmesini sağlıyordu. Su jakuziyi doldurmuştu. Hakan titreyerek kökledi sikini, bende çığlık atarak aaaaahhhhhhhhhhhhhh diye bağırdım. Hakan'da, aşkım akıyorum dedi. Bende götüm senindir ak aşkım dedim ve göt deliğime spermleri akmaya başladı. Kalçamı sağa sola sallıyordum. Bu onun çok hoşuna gidiyordu. Titreyerek ikimizde boşaldıktan sonra götümden çıktı. Nefes nefese kalmıştık ikimizde, jakuzinin kenarına oturup, nasıldı sence diye sordum. Hakan'da, ben böyle birşey yaşamadım. Çok kadınla yattım ama senin gibisini asla görmedim. İnanılmazsın ve inan bana bugüne kadar siktiğim en harika vücuda, en ateşli amcığa ve en muhteşem aynı zamanda da dar olması nedeniyle en çok zevk veren göt deliğine sahipsin. Sen artık benim vazgeçilmezimsin dedi. Bende gülerek, sende gördüğüm en harika sikicisin. Sana bir sır vericem ama aramızda kalsın, ersin'le yaşadıklarımdan sonra başka biriyle böylesine zevkli bir sex yaşamamıştım. Sende benim için vazgeçilmezsin, ersin'le bile bugece bana yaşattığın bazı anların zevkini yaşamadım dedim. Yanıma gelip dudaklarıma yapıştı ve delice öpüştük. Sonrasında jakuziye girdik. Su ılık ve çilek kokulu duş jelinin köpükleri ile kaplıydı. Hakan jakuziye oturdu ve bana hadi gel hayatım dedi. Bende yavaşça girip kucağına oturdum. Sırtım Hakan'a dönüktü, elleri vücudumda dolaşıyor ve gece boyunca yaşadığımız harika anları konuşuyorduk. Bana aşık olduğunu hissediyordum. Parmakları göğüs uçlarımda daireler çiziyor, beni tahrik ediyordu. Sikinin tam üstüne oturmuştum ve kalçalarımda onu hissediyordum. Dudaklarımdan öpüyor, ısırıyordu. Belli ki o da halen beni istiyordu. Tıpkı benim onu istediğim gibi. Yaklaşık 45 dakika kadar suyun içinde aşk yaşadıktan sonra, suyun rahatlatıcığı ile vücutlarımız dinlenmişti. Ama ben onu yatmadan önce bir kez daha içimde istiyordum. Hakan'a dönüp, yıkanıp çıkalım mı aşkım artık dedim. Hakan'da bana, sen nasıl istersen aşkım dedi. Jakuzinin içindeki suyu gider tıpasını açıp boşaltırken bizde duşun altına geçtik. Ben ayakta duş suyunu ayarlarken, Hakan da şampuanlara bakıyordu. Ersin'in ve benim şampuanlarımız ayrı ayrıdır. Kendisi için olan şampuanı seçiyordu hakan. Suyu ayarladım hadi gel aşkım diyerek onu yanıma çağırdım. İkimizde şampuanlandık ve köpük içindeydik, duş suyu üstümüzden akıp temizi ıslatmıştı. Sonrasında eşimin kullandığı duş jelini alıp, lif'in üstüne sıktım ve Hakan'ın vücudunda gezdirmeye başladım, elim vücudunda gezerken gözlerimle davetkar ve tahrik edici şekilde ona bakıyordum. Bakışlarımdan ve ıslak tenimden etkilendiğini sertleşen sikinden anlıyordum. Ellerimdeki duş jeli ile sikini okşamaya başladım, dudaklarım dudaklarındaydı, delice öpüşüyorduk ve siki elimde damarları çıkarark kalbi gibi atmaya başlamıştı. Elleri tenimde geziyordu, uzandı ve benim duş jelimi aldı, önce kokladı, parfümümle aynı baştan çıkarıcı kokuya sahipti duş jelimde. Hakan duş jelimi kokladıktan sonra, işte beni benden alan senin kokun, teninde bu kokuyu hissetmek tüm hücrelerimi harekete geçiriyor dedi ve duş jelini alıp vücudumda ellerini gezdirmeye başladı. Kendimi ona teslim etmiştim o an. Elleri adeta vücudumda dans ediyordu, göğüslerimde dolaşıyor, kalçalarımı okşuyordu. Parmaklarını harika kullanıyordu ve o an zevkten hafifçe inledim, Hakan'da hoşuna gitti demek orospu dedi ve güldü. Bende gülümseyerek ahhh evet sen harikasın diyebildim sadece çünkü çok zevk alıyordum. Parmakları amcığımın üstünde dolaşıyor, amcığımı avuçluyor, okşuyor ve beni çıldırtıyordu. Alev alev yanıyordum beni o an sikmesi için. Kendimden geçmiştim. ne ersin'le nede başka biriyle bunları yaşamamıştım. Hakan çok farklıydı ve içimdeki hislerde ona karşı farklılaşmaya başlamıştı hissediyordum. Çünkü bu gece hayatımda yaşadığım en zevk dolu ve muhteşem geceydi. Sonrasında suyu açtı, üstümüzden yağmur gibi akıyordu. Tenime değen suyla birlikte Hakan elleriydi. Vücudumu okşayışı suyun akışıyla birlikte beni çok daha fazla tahrik ediyordu. Amcığım ıslanmaya başlamıştı ve Hakan'da bunun farkındaydı, çünkü zevkten dudaklarımı ısırıyordum. Amımı okşayaran parmakları artık alev alev yanan amımın içine girmeye başlamıştı, Hakan arkamda duruyordu ve sırtımı ona yaslamıştım, parmakları içimdeydi ve parmaklarıyla beni beceriyordu. Başımı geriye doğru atarak, aşkım sik beni hadi dedim. Hakan da bir eli amımda, diğer eliyle göğüslerimi okşayarak tamam bebeğim ama sende beni hazırla bakalım dedi ve önünde diz çöktüm. Su üstümüzden akıp gidiyordu yağmur gibi ve ben Hakan'ın o muhteşem sikini yeniden ağzıma alıyordum, elimle tutup ağzıma sokup çıkartmaya başladım. Başımı tutmuş bastırıyordu. Oh bebeğim muhteşemsin, yala hadi durma yala. Önce ağzını sonrada seni sikicem orospum diyordu bana. Zaten büyük olan siki ağzımda çok daha büyümüştü ve kolumdan tutup beni kaldırdı. Evet artık hazırız bebeğim dedi ve sikini tutup amcığıma yüklendi. Ayaklarımın üstünde zıpladım, amcığıma alttan alttan giriyordu. Kollarımı boynuna dolamıştım ve zevkle inliyordum. Sikinin üstünde ayakata zıplıyordum. Elleri arkamdan kalçalarımı sıkıyordu, inliyordum zevkten. Su üstümüze akıyordu ve banyonun duvarlarında çığlıklarım çınlıyordu. Duvara yasladı ve daha sert girmeye başladı içime, dudağımdan iki kelime çıktı sadece. Kucağına al diyebildim. Adeta bunu beklermişcesine kalçalarımdan tutup kaldırdı ve kucağına aldı, bacaklarımı sardı beline, işte yeniden kucağındaydım ve bu akşam 3. kez en sevdiğim pozisyonda beni sikiyordu. Artık sadece zevkten çığlık atıyordum. Delice bağırıyordum ve ben bağardıkça Hakan çok daha sert sikiyordu beni. Vahşice boynumu ısırıyordu, ısırıklarıda beni ateşlendiriyordu. Kaç dakika bu şekilde devam ettik hatırlamıyorum çünkü kendimden geçmiştim. Hakan içime akarken bende kucağında 2. kez boşalıyordum. Yavaşça içimden çıktı. Kucağından indirdi beni, vücudum zevkten halen titriyordu. Duşun altına girip vücudumuzu duruladıktan sonra jakuziden çıktık. Bornozumu giydim üstüme, Hakan'a da enes'in bornozunu verdim. Banyodan çıkıp yatak odama giderken kalçama elini atıp, bu gece unutulmaz zevkler yaşattın bana. Senin gibi bir kadına sahip olmak muhteşem, artık benim aşkımsın. Bu vücut, bu ten ve kokun seni heryerde istememe neden oluyor. Sen tapılacak kadınsın dedi. Bende gülümseyerek, bu harika sözlerin beni mutlu etti, seninle yaşadığım zevklerde benim için bambaşka, böylesine ateşli ve sex dolu bir gece aklımdan bile geçmiyordu, sen tahminlerimin ötesinde bir erkek çıktın aşkım. Aramızda kalsın ama bende seninle heryerde sevişmeye varım dedim. Hakan'da bana o halde bundan sonra benimsin, diyerek dudaklarımdan öptü. Yatak odasındaydık. Bornozumu çıkartıp, dolabımdan saten kırmızı süper mini ve askılı geceliğimi aldım. Üstüme giyeceğim sırada, Hakan bana, onu yarın geceye sakla, şuanda tenin tenimde uyumak istiyorum dedi. Uyurken ben Hakan'a sarılarak uyumuştum. Başım göğsünde, elimle ona sarılmış ve bacağım bacağının üstündeydi. Hakanda tek eliyle sırtımdan bana sarılmış bir haldeydik. Vücutlarımız bir bütün olmuştu

2 yorum:

  1. selam ben hasan yaş 26 bayanlar kendine güvenen ateşli kızlar hanımlar varmısınız benimle canlı canlı sikişmeye varım diyosanız ilk tanıtıcı msj atın lütfen gayların topların aramasın bakmıyorum ve ilgilenmiyorum boşa aramasınlar beni sadece ateşli kızlar hanımlar arasın beni bu yüzde her cağrıya bakamıyorum kızlar ilk tanıtıcı msj atın tanışalım ateşli kızlar ben azgın boğanız sikici hasan hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am göğüs emerım yalarım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların ben amcığı sikmeden önce ilk muğaynesini yaparım bu am ne istiyor emilmekmi öpülmekmi dil ucuyla yalanmakmı yoksa yarağımın başının sürtmesinimi istiyor diye bakmam gerek ateşli kızlar hanım gelin bu farkı benimle yaşayın hayatınızda hc tatmin edemeceğniz kadar zevk ve mutluluk tatacaksınız bundan emin olun ayrıca kızlık zarı tespiti yapılır liseli kızlar hc cekinmeden msjla sormak istediğiniz sorularınız varsa sorun liseli kızlar ben am dokturunuz hasan sikci sakın gaylar toplar geyler aramasın beni bakmıyorum onlara mümkünse sadece ateşli kızlar bayanları bekliyorum ben hizmetındeyım türksel 05353603675 vodafone numaram 0539 294 15 71 west35_@hotmail.com vodafone 0539 29415 71 ve türksel 0535 360 36 75 not özele açık numarlar

    YanıtlaSil

  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil