Web Sitemize Hoşgeldiniz

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Kayınçomun Karısı

eşimle evlendiğimde kayınco 7-8 aylık evliydi at biniciyi karı sikiciyi anlarya herhalde kayıncımın karısı nurhan bakışlarımdan anlıyordu benim sikici biri olduğumu bende normal olmayan sezgiler hissediyordum birgün yakında olan evlerine birakmaya gittiğimde evde kimse yoktu kapı girişinde cesaretimi toplayıp kulağına bişey diyeceğim dedim boynundan öptüm . enişte ne yaptın şimdi dedi bunu yapmayacaktın ben senin yüzüne bakamam dedi bende ikimiz arasında ömür boyu kalacak eğer yapmasaydım kahrımdan ölürüm dedim sonra kolundan çektim dudaklarından öptüm titriyordu boynuna doğru yöneldim kokusu hala burnumun ucunda ne olur beni anla senden çok etkileniyorum dedim yapma ne olur enişte duyarlarsa yuvalarımız dağılır dedi bende sen benim sırrımsın dedim bir ömür senle gizlice devam ederim dedim hala titriyordu sonra tekrar dudaklarına yumuldum dayanamadı karsılık verdi sende bana ilgi duyuyorsun bunu hissettim dedim cesaretlendi evet nerden anladın deyince bakışlarından dedim ellerimle kalcalarına doğru sıkmaya başladım nefesi soğuk kış akşamında içimi ıstıyordu sonra enişte şimdi olmaz gelen falan olur sonra yaparız dedi bak sonra sıkıştırırım dedim ne olur git gören olur deyince bende gittim aradan 5-6 ay sonra bir yaz akşamı kayıncı ile beraber hanımlarla onlarda sohbet ederken kayıncıma sana bira söyliyeyim deyince iki biraya sarhoş olan kayıncımın gözleri açıldı 4er tane bira aldık içmeye başladık benim hanım uykum geldi deyince nurhan odaya yatak yaptım git yat dedi kayıncıda 4. birayıda içince yatağa uzandığıyla kaldı nurhan etrafı toplarken ben yan odadaki yatağa uzandım on dakika sonra enişte sen yatmıyormusun diye seslendi bende gidiyorum diye kalktım kapıdan çıkarken geliyormusun dedim uyanırlarsa derken kolundan çekip yataga uzattım oda karanlık olduğundan ayışıgının sayesinde birbirimizi görebiliyorduk vücudu zayıftan biraz etlice göğüsleri taş gibiydi öpüşmeye başladık ayaktaydık dizleri titriyordu ellerimle amını ellemeye başladım ıslanmıştı bızırına dokundukca ah lar cıkarmaya başladı orta parmağımı amına sokmaya başladım omuzumdan ısırmaya başladı bende etkilenmiştim yeni evli olmasına rağmen hiçbirşey bilmiyordu sonradan öğrendim kocası yapamıyormus zaten.neyse sikim kalkmıştı elini tutup sikime götürdüm ellemey sıvazlamaya başladı ayaktayken aşağıya eğilmesini söyledim yapamam dedi omuzundan tutup bastırdım dizleri üzerine çökünce sikimi ağzına götürdüm kafasını çevirdi bende lütfen çok hoşuma gidiyor deyince midem bulanır dedi ısrar edince ağzına aldı yavaşca emmeye başladı zevk sularım aktıkca kusacakmış gibi oluyordu gırtlağına kadar soktum öksürmeye başladı ağzını kapatarak sonra yatağa uzandık bacaklarının arasına girdim amı okadar küçüktüki sanki göbeğinde duruyordu dudakları ince ama küçüktü traşlı tertemizdi eğildim yalamaya başladım yapma boşalasım geldi dedikçe bızırını emmeye başladım saçlarımdan çekmeye başladı hadi enişte sok ne olur sok dedikçe ben emiyordum sonra sikimi amına getirdim yavaşça sokarken enişte yavaş seninki kocaman canımı acıtır deyince yavaş yavaş sokmaya başladım sikimi okadar sıkıyorduki anlatılmayacak kadar zevkleniyordum gidip gelmeye başladım sikimin tamamını sokamıyordum hızlanınca elimle ağzını kapatarak dibine kadar sokmaya başladım bağıramıyordu okadar sert sikiyordumki elimin içini ısırıyordu kulağına götünü de sikmek istiyorum dedim kafasını sağa sola cevirmeye başladı on dakika aralıksız gidip geldim sonra yana cevirip bacağını yan tarafa çekince küçük amı çıktı ortaya sikimi yaklaştırınca ne olur arkadan olmaz diye korkunca dizlerinin üzerine durdurdum alttan amına sokunca hızlı hareketlerle gidip gelmeye başladım amına vurdukca götü sallanıyordu saçlarından tutup kafasını kendime doğru çekip daha fazla sokmaya başladım parmaklarını ağzına sokup ısırıyordu omuzlarından tutup iyice zorlamaya başladım enişte yeter artık hadi boşal diyordu dikkat et içime boşalma ne olur dedikçe ben sikmeye çalışıyordum artık dayanamayarak sikimi çıkarıp sırtına doğru boşaldım kendini yatağın üzerine attı enişte sen ne yaptın çok acıyor deyince ben dayanamadım özür dilerim dedim amım çok acıyor yarın anlarlar deyince caktırmazsın dedim ikimizde sessizce odalarımıza gittik evleneli 6 sene oldu altı senedir kayıncımın karısıyla sikişiyorum heryerde mutfakta seyahatte piknikte fırsatını buldukçada elliyorum azınca sikişmek için fırsatlar yaratıyoruz sırasıyla anlatacağım umarım beğenmişinizdir hayal değil tamamen gerçektir bytolgahan81@ hotmail.com adresim bayanlara hertürlü fanteziye açığım sonsuz sevgiler unutmayın at biniciyi kadın sikiciyi anlarmış..

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil