Web Sitemize Hoşgeldiniz

31 Temmuz 2012 Salı

Arkadaşımın Ablasını siktik

arkadaşımın ablasını arkadaşımla siktik

bundan 6 ay önce eski lise arkadaşım korayı bir kafede gördüm.
muhabbete başladık eski günleri konuşurkaen zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadık. sonra iyi akşamlar dedim ben ve atrıldık.bir gün gezerken cep telefonum çaldı.arayan koraydı nabıyon falan dedi işin varmı diye sordu bende yok dedim. beni evine maç izlemeye çağırdı.bende tamam dedim onlara gittim.Zili çaldığımda kapıyı ablası açtı.birden şaşırdım çok güzel bir ablası vardı.1.75 boyunda srışın kahverengi gözlü. Ben korayı sordum o da içeri gel dedi.içeri girdiğim de koray televizyonun karşısındaydı.beni yanına çağırdı.maçı izlemeye başladık.daha sonra kora yın ablası üzerinde mini bir kot pantolon ve küçük bir badi ile yanımıza geldi.maçı izleyebilir miyim dedi.tamam dedik sonra o haliyle yanıma oturdu. maçıizliyorduk.maç heycanlandıkça korayın ablası elimi tutu.bende o ara heycanlandım.zaman geçtikçe korayın ablası yanıma daha da yaklaşıyor du.bir ara ayağını ayağımın üstüne attı.benim ki iyiden iyiye kalkıyordu.ve belli olmaya başladı.koray bunu görunce ablasına en sononunda kaldırdın adamın kini şimdi ne yapın bu adam 31 mi çekmeye gitsin dedi. ben çok şaşırdım.ablası gülerek nasıl kaldırdıysak öyle indiririz dedi.ve dudaklarıma sarıldı.korayın yanında ablasıyla sevişiyorduk.korayda beni bir an şaşırttı .biz sevişirşen korayda ablasının kalçaları okşuyordu.sonra koray sikini çıkarıp ablasına doğru uzattı.ablası beni bırakıp korayın sikini yalamaya başladı.koray bana sende çıkar dedi.sonra hemen bende çıkardım.korayın ablası bi benim kini bi korayın kini emiyordu.koray ablasını tamamen soydu.ve arkasına geçti.önçe sikini iyice tükürükledi sanra yavaş yavaş ablasına arkadan girmeye başladı.ablası çok zorlanmadı.meğerse bunu hep yapıyorlar mış.koray daha sonra yavaş yavaş hızlandı. ablası zevkten dört köşe oluyordu.sona o çıktı bana sen devam et dedi.bende heycanla korayın çıktığı yere girdim.heycanla git gel yaoıyordum beş dakaka sonra çıkartamadan korayın ablasının içine boşaldım.önce utandım korayın ablası korkma bi şey olmaz dedi.korayda benim döllerim ablasının götünden akmadan içine girdi.iki dakika sonra o da benim gibi ablasının götünün içine boşaldı.koarayın ablası kendini temizlerken bizde sohbet ettik.sonra koraın ablasıüzerine bi şey giyerek yanımıza geldi.ve konuşmaya başladık.koray ablasınnı dudağından öptü .ablası koraya sen daha doymadın galiba dedi. biraz öpüştüler bende yanlarında oturuyormum.ablası korayın sikini çıkararak yalamaya başladı. korayın ki ve benimki dimdik oldu.sonra bende fermurımı açarak sikimle 31 çekmaya başladım.korayın ablası bunu görünce elini sikime attı ve çekmeye başladı.uzun zaman geçmeden koray ablasını soyarak üzerine aldı.birdan şaşırdım koray ablasının amna girmişti.meğer ablası kız değilmiş.bende kalkakarak ablasının arkasına geçtim bende koratın ablasını götten sikiyordum.ablası çığlık atar gibi inliyordu.baha sonra korayın ablası zevkin etkisiyle çıkarmayın içime patlayın hissetmek istiyorum dedi.5 dakika sonra ben ablasının götüne boşaldım benden hemen sora da koray ablasının amının içinde zevkle boşaldı.hem amnıdan hem götünden döller akıyor du en sonunda muradıma erdim dedi.daha sonraları gurup yapma devam ettik.hep içine boşalıyoduk .ama kaorın ablası doğum kontrol apı aldığı için hamile kalmıyordu.....

1 yorum:


  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil