Web Sitemize Hoşgeldiniz

28 Temmuz 2012 Cumartesi

İşyerinde Tecavüze uğradım

Sizlere eylül ayında yaşadığım olayı anlatıcam. 2 senelik üniyi bitirdikten sonra bırakma kararı aldım. Şu anda 23 yaşındayım. Çok şık elbiseler giyinirim genelde kar şiddetli fırtınalar yağmadığı sürece. Böyle daha çok beğeniliyorum. Nasıl giyineceğimi kız arkadaşlarıma danışarak giyinirim. Erkekler için giymesen de olur felsefesi var çünkü :)

2 senedir çıktığım 1 yaş küçük gayet yakışıklı ve düzgün bir erkeğim vardı. Erkeğim diyorum çünkü kızlığımı o almıştı.. O an pişmanlık duysa* da artık hayatımı ona adamak istiyordum.Çünkü evlenmek zorundaydım kendi içimden düşüncem öyleydi. Evin tek çocuğu olduğumdan gayet serbesttim. Sıkılmamamm için istediğini yapabilirsin demişlerdi annem ve kısmen babam.

Bir haftalık tatile çıkmışlardı annem ve babam o zaman annem ve babam kızlarla evde parti yap kafa dağıtırsın bir miktar da para vermişlerdi. O zaman çok güzeldi gerçekten herkes gitti bi kız arkadaşım ve sevgilim kalmıştı. Kız ark.ım gitmek üzereyken bana sessizce hadi yine şanslısın kimse yok boş geçirme diyince ben kopmuştum. Gülerek uğurladım arkadaşımı. Sevgilimle baş başa kaldık ve vodka doldurdum vişne suyuyla bardaklarımıza.

Yudumlarken elini bacaklarıma attı.

Okşadı devam etti. Hoşlanmıştım. Neyse gerisini bilirsiniz işte ben dayanamadım vermeye karar verdim önden.. Çalıştığım iş yerinde 1 seneyi geçirmiştim. Şık elbiselerle iş yerinde ilgi odağı oluyordum. Sevgilimin olduğunu söyleyince bazı erkeklere kalbi hemen kırılıveriyordu ama gönüllerini alıp bakmalarını sağlıyordum. Başkalarının bakması beni çok tahrik ediyordu. İş yerinde bazen geciken işlerim oluyordu. İyice sorumluluklar üstlenmiştim gelirim artsın diye. Bir gün işimden yine geç çıkıcaktım. Herkes çıkmıştı ama sevimli arkadaşlarımdan biriyle sona kalmıştık.

Kendime özel yani benle beraber 2-3 kişi daha vardı ama onlar gitmişti. O ark.ım dediğim gibi sevimli espri yetenği iyi yakışıklı da sayılırdı. Bakışları etkiledi beni bir konuda yardım istedi benden. Tabi dedim yardımcı olurken elini p*poma attı. Elini çektim p*pomdan.Biraz devam ettik görevine. Bitirdim. Ben geçtim yerime. Bacak bacak üstüne attım. Böyle elleşmelere çok alışıktım o yüzden moralim bozulmadı. Çok güzeldin ceren dedi ölüyorum sana. Bende baktım teşekkür ederim sevgilim ...

2 yorum:

  1. selam ben hasan yaş 26 bayanlar kendine güvenen ateşli kızlar hanımlar varmısınız benimle canlı canlı sikişmeye varım diyosanız ilk tanıtıcı msj atın lütfen gayların topların aramasın bakmıyorum ve ilgilenmiyorum boşa aramasınlar beni sadece ateşli kızlar hanımlar arasın beni bu yüzde her cağrıya bakamıyorum kızlar ilk tanıtıcı msj atın tanışalım ateşli kızlar ben azgın boğanız sikici hasan hayatın en güzel ve doyumsuz anlarını yaşayıp zevkten bulutların üzerinde dolaşmak istiyorsanız seks doktorunuz emrınızdedır am göğüs emerım yalarım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların ben amcığı sikmeden önce ilk muğaynesini yaparım bu am ne istiyor emilmekmi öpülmekmi dil ucuyla yalanmakmı yoksa yarağımın başının sürtmesinimi istiyor diye bakmam gerek ateşli kızlar hanım gelin bu farkı benimle yaşayın hayatınızda hc tatmin edemeceğniz kadar zevk ve mutluluk tatacaksınız bundan emin olun ayrıca kızlık zarı tespiti yapılır liseli kızlar hc cekinmeden msjla sormak istediğiniz sorularınız varsa sorun liseli kızlar ben am dokturunuz hasan sikci sakın gaylar toplar geyler aramasın beni bakmıyorum onlara mümkünse sadece ateşli kızlar bayanları bekliyorum ben hizmetındeyım türksel 05353603675 vodafone numaram 0539 294 15 71 west35_@hotmail.com vodafone 0539 29415 71 ve türksel 0535 360 36 75 not özele açık numarlar

    YanıtlaSil

  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil